Vectra 2002 od podszewki

O nowym Oplu Vectrze pisaliśmy już na stronach naszego serwisu, jednak do momentu premiery tego auta, którą zaplanowano na marcowy salon w Genewie, będą pojawiać się kolejne informacje dotyczące samochodu, które na bieżąco przekazujemy. Nowa Vectra charakteryzuje się bardzo opływową karoserią (przypominającą nieco nadwozie astry coupe), obszernym wnętrzem i nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Dziś więcej uwagi poświęcimy wnętrzu pojazdu. Zobacz nowego Opla Vectrę w naszej MINI-GALERII.

O nowym Oplu Vectrze pisaliśmy już na stronach naszego serwisu, jednak do momentu premiery tego auta, którą zaplanowano na marcowy salon w Genewie, będą pojawiać się kolejne informacje dotyczące samochodu, które na bieżąco przekazujemy. Nowa Vectra charakteryzuje się bardzo opływową karoserią (przypominającą nieco nadwozie astry coupe), obszernym wnętrzem i nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Dziś więcej uwagi poświęcimy wnętrzu pojazdu. Zobacz nowego Opla Vectrę w naszej MINI-GALERII.

Wewnątrz samochodu największą wagę przywiązano do jakości materiałów wykończeniowych. Celem projektantów było uzyskanie luksusowej i komfortowej kabiny, w której kierowca i pasażerowie czuliby się tak, jak u siebie w domu. Ważną rolę w tym względzie odgrywa też spora przestrzeń we wnętrzu auta. Uzyskano ją dzięki większym rozmiarom nadwozia. Nowa Vectra jest o 10 cm dłuższa, o 5 cm wyższa i ma o 6 cm większy rozstaw osi od swojej poprzedniczki.

Myśląc o projekcie wnętrza nie można zapomnieć o mechanizmach i systemach bezpieczeństwa. Nowa Vectra jest samochodem znacznie bezpieczniejszym od poprzedniej jej wersji. Nadwozie jest aż o 72% sztywniejsze i bardziej odporne na drgania. We wnętrzu znajdują się poduszki powietrzne chroniące podróżnych przy uderzeniach z przodu, z boku oraz pełnowymiarowe kurtyny okienne. Konstruktorzy zadbali też o najnowszej generacji aktywne zagłówki oraz o pirotechniczne pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami siłowymi.

Reklama

Vectra nowej generacji do produkcji trafi w styczniu 2002 roku. Wytwarzana będzie w "zielonej" fabryce w Russelsheim, najnowocześniejszych tego typu zakładach na świecie. Od kwietnia przyszłego roku jej produkcja ma ruszyć także w zakładach Vauxhalla w Wielkiej Brytanii. Koszt inwestycji związany z nowym Oplem wyniósł 800 milionów Euro.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nadwozie | Auta | Vectra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy