Tigra TwinTop od stycznia

Opel rozszerza gamę silników dostępnych w modelu Tigra TwinTop o kompaktową, wyposażoną w system wtrysku bezpośredniego, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną.

Obok dwóch silników benzynowych ECOTEC o pojemności 1,4 i 1,8 litra (66 kW/90 KM i 92 kW/125 KM) można teraz wybrać wyjątkowo silnik wysokoprężny o mocy 51 kW/70 KM i pojemności skokowej 1,3 litra.

Tigra TwinTop 1.3 CDTI, z szesnastozaworową jednostką wyposażoną w układ wtrysku, zużywa zaledwie 4,6 litra oleju napędowego na 100 km. Podobnie jak inne wersje modelu Tigra TwinTop, nowy kabriolet-coupé z elektryczno-hydraulicznym, składanym dachem i silnikiem diesla spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 4.

I kolejna nowość. Aby osiągnąć lepszą dynamikę jazdy, model z silnikiem 1.8 o mocy 125 KM będzie standardowo wyposażony w sportowe zawieszenie. W porównaniu z oferowanym do tej pory zawieszeniem DSA z systemem ESP wersja sportowa będzie miała sztywniejsze ustawienia, lepiej będzie trzymać się drogi i zapewni szybsze reakcje. Będzie wyposażona we wzmocnione stabilizatory z przodu, ograniczające wychylanie się pojazdu na zakrętach, zaś profil tylnej osi został zmodyfikowany.

Reklama

Tigra TwinTop w wersji z silnikami 1.4 TWINPORT i 1.3 CDTI ECOTEC wyposażona będzie z kolei w nową tylną oś, zapewniającą wyższy komfort jazdy.

Tigra TwinTop będzie dostępna w Polsce od stycznia 2005 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy