MG ZT po nowemu
Brytyjski MG Rover zaprezentował nową wersję modelu MG ze sportowej rodziny ZT. Auto dostępne będzie w dwóch odmianach - jako sedan (ZT) i jako kombi (ZT-T). Pod jego maską znajdzie się paleta silników z czterema cylindrami w linii, a także jednostki V6 i V8 oraz silniki wysokoprężne CDTi.
Wizualnie pojazd zyskał bardziej "rasowe" kształty, nową stylizację, bogatsze wyposażenie oraz dodatkowe elementy zarówno z zewnątrz, jak i we wnętrzu kabiny. Najmocniejszy MG będzie wyposażony w 4,6-litrowy silnik V8 o mocy 260 KM i momencie obrotowym 410 Nm uzyskiwanym przy 4000 obr/min.
Nowe elementy w MG ZT to między innymi: obręcze kół z lekkich stopów metali o nowym, sportowym wzorze, zmodernizowana deska rozdzielcza i ergonomiczne rozmieszczenie przełączników, nowe materiały wykończeniowe we wnętrzu, nowoczesny system tele-informatyczny, aerodynamiczny przód pojazdu ze zmienionym grillem chłodnicy i nowymi halogenami oraz bardziej podkreślony sportowy charakter tylnej części nadwozia - centralnie umieszczona plakietka modelu i podwójna końcówka układu wydechowego z chromowaną "otoczką".
Wersje silnikowe nowego pojazdu:
model poj. moc moment obr.
ZT/ZT-T 120 1796 120KM/5500 160Nm/4000
ZT/ZT-T 160 (1.8T) 1796 160KM/5500 215Nm/2100
ZT/ZT-T 160 (2.5 V6) 2497 160KM/6250 230Nm/4000
ZT/ZT-T 180 Sports Auto 2497 177KM/6500 240Nm/4000
ZT/ZT-T 190 2497 190KM/6500 245Nm/4000
ZT/ZT-T 260 4601 260KM/5000 410Nm/4000
ZT/ZT-T CDTi/135 CDTi 1951 116KM/4000 260Nm/2000
ZT/ZT-T CDTi/135 CDTi Auto 1951 131KM/3500 300Nm/1900