MG ZT po nowemu

Brytyjski MG Rover zaprezentował nową wersję modelu MG ze sportowej rodziny ZT. Auto dostępne będzie w dwóch odmianach - jako sedan (ZT) i jako kombi (ZT-T). Pod jego maską znajdzie się paleta silników z czterema cylindrami w linii, a także jednostki V6 i V8 oraz silniki wysokoprężne CDTi.

Wizualnie pojazd zyskał bardziej "rasowe" kształty, nową stylizację, bogatsze wyposażenie oraz dodatkowe elementy zarówno z zewnątrz, jak i we wnętrzu kabiny. Najmocniejszy MG będzie wyposażony w 4,6-litrowy silnik V8 o mocy 260 KM i momencie obrotowym 410 Nm uzyskiwanym przy 4000 obr/min.

Nowe elementy w MG ZT to między innymi: obręcze kół z lekkich stopów metali o nowym, sportowym wzorze, zmodernizowana deska rozdzielcza i ergonomiczne rozmieszczenie przełączników, nowe materiały wykończeniowe we wnętrzu, nowoczesny system tele-informatyczny, aerodynamiczny przód pojazdu ze zmienionym grillem chłodnicy i nowymi halogenami oraz bardziej podkreślony sportowy charakter tylnej części nadwozia - centralnie umieszczona plakietka modelu i podwójna końcówka układu wydechowego z chromowaną "otoczką".

Wersje silnikowe nowego pojazdu:
model                      poj.  moc         moment obr.
ZT/ZT-T 120                1796  120KM/5500  160Nm/4000
ZT/ZT-T 160 (1.8T)         1796  160KM/5500  215Nm/2100
ZT/ZT-T 160 (2.5 V6)       2497  160KM/6250  230Nm/4000
ZT/ZT-T 180 Sports Auto    2497  177KM/6500  240Nm/4000
ZT/ZT-T 190                2497  190KM/6500  245Nm/4000
ZT/ZT-T 260                4601  260KM/5000  410Nm/4000
ZT/ZT-T CDTi/135 CDTi      1951  116KM/4000  260Nm/2000
ZT/ZT-T CDTi/135 CDTi Auto 1951  131KM/3500  300Nm/1900

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: CDTI | auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy