Laguna wchodzi do sprzedaży
Renault rozpoczyna jutro sprzedaż na polskim rynku nowej laguny.
Laguna dostępna będzie w dwóch wersjach nadwoziowych: jako pięciodrzwiowy liftback oraz kombi o nazwie grand tour. Klienci będą mili do wyboru szeroką gamą silników, które stopniowo będą wchodzić na rynek.
Podstawowa wersja laguny będzie napędzana silnikiem benzynowym 1.6 16v o mocy 110 KM i momencie 151 Nm. Nieco lepsze osiągi zaoferuje samochód z dwulitrowym silnikiem o mocy 140 KM i momencie 195 Nm. Średnio będzie on zużywał 7.9 l benzyny na 100 km.
Fani szybkiej jazdy będą mogli zdecydować się na dwulitrowy silnik turbo o mocy 170 KM i momencie 270 Nm. Nieco później oferta zostanie poszerzona o jednostkę V6.
Zwolennicy silników wysokoprężnych będą mogli wybierać między silnikiem 1.5 dCi o mocy 110 KM i momencie 240 Nm, który średnio ma zużywać tylko 5.1 l ropy na 100 km oraz silnikiem dwulitrowym w trzech wariantach mocy: 130, 150 i 175 KM (momenty obrotowe odpowiednio 320, 340 i 380 Nm).
Nowa laguna będzie objęta trzyletnią gwarancją z limitem przebiegu 150 tysięcy kilometrów.
A ceny? Wersja Expression z silnikiem 1.6 16V będzie dostępna od 74 tysięcy złotych.
Nowa laguna będzie bezpośrednim konkurentem forda mondeo, który niedawno wszedł do sprzedaży, czy właśnie zaprezentowano citroena C5. Wkrótce grono konkurentów zostanie poszerzone o kolejną nowość, czyli następną generację opla vectry.