Czteroosobowy pomysł smarta
Wiosną 2004 roku Smart wypuści na rynek swój najnowszy model "forfour" (dla czterech) - łączący w sobie funkcjonalność małego pojazdu z atrakcyjnym wyglądem kierowanym od młodej marki do młodych ludzi.
Niestety wciąż poważnym problemem takich odbiorców są koszty małych samochodów koncernu DaimlerChryslera. Planowana cena modelu "forfour" w krajach europejskich ma rozpoczynać się na poziomie 11 000 euro (co i tak w porównaniu z dwumiejscowym city-coupe jest znacznie ciekawszą ofertą).
Wnętrze czterosobowego smarta posiada zdolność łatwej modyfikacji, co jeszcze bardziej zwiększa praktyczność całego auta. Jego zewnętrzne proporcje pozostały jednak bardzo charakterystyczne dla całej marki. Samochód jest zwarty, kompaktowy, lekko sportowy z bardzo krótkim zwisem nadwozia z tyłu i dużymi kołami wpasowanymi w tylne drzwi.
Więcej na ten temat przeczytasz w naszym ARTYKULE