Twingo z nietypowymi światłami w zderzaku
Odmłodzone Twingo nie jest tak nowatorskie, jak pierwowzór z 1993 r., ale wprowadza stylistykę, która będzie obowiązywała we wszystkich nowych Renault.
Twingo wyróżniają głównie nietypowe światła w zderzaku. Z przodu miejsca jest sporo.
Bagażnik można powiększyć kosztem tylnych siedzeń - jego pojemność zmienia się w granicach 165-285 l (959 l po złożeniu foteli).
Najmniejsze Renault, jak na auto miejskie przystało, jest bardzo zwrotne, a w wersjach usportowionych RS i RS Gordini (z benzynowym silnikiem 1.6/133 KM) dobrze radzi sobie także na autostradzie.
W Twingo montowane będą też benzynowe silniki 1.2/75 KM i 100 KM oraz turbodiesle: 1.5/75 KM i 85 KM. W chwili debiutu auta w Polsce (w styczniu 2012 r.) w ofercie będzie jednak tylko podstawowy silnik benzynowy.
Najtańsze Twingo w wersji Access kosztować będzie 31 950 zł, ale samochód nie będzie wyposażony (nawet opcjonalnie) we wspomaganie kierownicy, radio, klimatyzację czy ESP.
Bogatsza wersja Dynamique kosztuje już 39 950 zł. Problem w tym, że taniej można kupić podobnie wyposażone Clio z takim samym silnikiem.