Subaru BRZ RA Racing - z ulicy na tor

Do japońskich salonów Subaru trafił BRZ w wersji RA Racing, zaprojektowanej specjalnie z myślą o fanach tuningu.

BRZ RA Racing to model stworzony do jazdy po zamkniętym torze. Jego "surowe" oblicze skrywa klatkę bezpieczeństwa i kubełkowe fotele z czteropunktowymi pasami, dodatkowe chłodzenie hamulców, bardziej wydajny układ chłodzenia oraz tylny dyferencjał ze szperą (mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu wewnętrznym). 

Pod maską - standardowy, wolnossący bokser z bezpośrednim wtryskiem paliwa o moc 200 KM i 205 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni ręcznej.

Reklama

msob

Subaru BRZ - TEST

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy