Mazda MX-5 RF wyceniona w Polsce

Model MX-5, z zupełnie nowym dla niego nadwoziem w stylu targa, jest zauważalnie droższy od kabrioletu.

Mazda MX-5 RF, czyli "Retractable Fastback" to wersja z metalowym dachem, którego środkową część można schować elektrycznie do wnęki nad bagażnikiem. Innymi słowy, jest to japońska targa.

Samochód dostępny jest z taką samą paletą silników i wyposażeniem, jak kabriolet z miękkim dachem. Do wyboru mamy więc silnik 1,5 l o mocy 131 KM oraz 2,0 l rozwijający 160 KM. Nowością jest natomiast możliwość zamówienia przekładni automatycznej do mocniejszego z nich.

Za najtańszą Mazdę MX-5 RF w wersji SkyENERGY trzeba zapłacić 100 900 zł (kabriolet kosztuje 89 900 zł). Seryjnie otrzymamy w niej główne światła LED, klimatyzację manualną, system multimedialny z 7-calowym wyświetlaczem, skórzaną kierownicę oraz 16-calowe alufelgi.

Reklama

Bogatsza odmiana (SkyPASSION) występuje jedynie z silnikiem 2,0 l i oferuje między innymi klimatyzację automatyczną, skórzaną tapicerkę, podgrzewane fotele, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu (zawsze występuje z większym silnikiem) i system wykrywający niezamierzone przekroczenie linii. Zapłacimy za nią 114 900 zł.

Topowa wersja nazywa się SkyFREEDOM, a na jej pokładzie znajdziemy dostęp bezkluczykowy, nawigację i automatyczne światła drogowe. Tylko do niej można też dokupić pakiet Recaro Sport, obejmujący fotele Recaro z tapicerką z alcantary, sportowe zawieszenie Bilstein i rozpórkę kielichów przedniego zawieszenia (7000 zł, w kabriolecie bez dopłaty). Za Mazdę MX-5 RF w topowej odmianie trzeba zapłacić 123 900 zł.

Chętni na wersję z automatyczną skrzynią biegów muszą wybrać również topowe wyposażenie, co daje cenę 130 900 zł. Warto przy okazji zauważyć, że "automat" wydłuża czas na sprint do 100 km/h z 7,5 s do 8,5 s.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy