Mercedes-AMG C 43 4MATIC zmodernizowany

Po liftingu „cywilnej” klasy C przyszła pora na jej usportowione odmiany. Mercedes zaprezentował właśnie zmodernizowany model AMG C 43 4MATIC. Chociaż na pierwszy rzut oka zmiany są jedynie kosmetyczne, inżynierowie i styliści nie próżnowali!

Cechą charakterystyczną odświeżonego modelu jest nowa osłona chłodnicy z podwójnym, satynowym ożebrowaniem przechodzącym w duży znak niemieckiego producenta. Przemodelowano też przedni zderzak optymalizując kształty otworów wentylacyjnych.

Z tyłu - w miejscu stosowanych do tej pory kanciastych końcówek wydechu - pojawiły się cztery, malowane na czarno, zaokrąglone rury wydechowe. Inny kształt ma również wkomponowany w dolną część zderzaka dyfuzor, a montowany na klapie spoiler lakierowany jest na kolor nadwozia.

Zmieniono również paletę obręczy kół. Standardowe, w rozmiarze 18-cali, oferowane będą teraz w jednym z pięciu kolorów. Opcjonalnie nabywcy mogą się zdecydować na felgi w rozmiarze 19 cali.

Reklama

W kabinie znajdziemy m.in. perforowaną skórę, alcantarę i polerowane aluminium. Czarna tapicerka (również na boczkach drzwi) otrzymała kontrastowe przeszycia w kolorze czerwonym. Czerwone są również sportowe pasy bezpieczeństwa oraz przeszycia - opcjonalnych - sportowych foteli AMG Performance ze zintegrowanymi zagłówkami. Klienci mają do wyboru dekory z dębu, orzecha, aluminium i włókien węglowych. Największe nowości we wnętrzu to oczywiście wirtualne zegary, powiększony ekran systemu multimedialnego oraz kierownica (zapożyczona ze zmodernizowanej klasy S) z dwoma touchpadami.

Pod maską znajdziemy sprawdzony, podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,0 l. Niemieccy inżynierowie zafundowali jednostce zastrzyk dodatkowych 23 KM. W efekcie silnik rozwija teraz moc 390 KM (przy 6100 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 520 Nm (w zakresie 2500-5000 obr./min). Standardowo auto wyposażone jest w napęd na obie się 4MATIC i zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnię AMG SPEEDSHIFT TCT 9G.

W odmianie sedan samochód przyspiesza do 100 km/h w 4,7 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Kombi przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s, co oznacza, że, pomimo większej mocy, osiągi C 43 AMG nie uległy zmianie.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy