Fiat 500S - na sportowo
Na genewskim stoisku Fiata można było zobaczyć specjalną wersję dobrze znanej "pięćsetki".
500S najłatwiej rozpoznać po jednym z nowych lakierów - satynowym "Satin Graphite", niebieskim metalizowanym Azzurro Italia i zielonym matowym Verde Alpi w ciemnej tonacji. Auto ma też nowe 15-calowe felgi aluminiowe ze specjalnym satynowanym wykończeniem "Satin Graphite", a na zamówienie dostępne są 16-calowe felgi z czarną matową diamentowaną powłoką. Listę zmian zamykają nakładki na zderzaki, przyciemniane szyby tylne, chromowana końcówka wydechu i zmieniona osłona chłodnicy.
We wnętrzu z kolei znajdziemy czarne fotele i podsufitkę, kontrastujące z niebieskimi, białymi lub żółtymi panelami drzwi i profilami foteli. Na zamówienie dostępna jest wysokiej jakości skórzana tapicerka pelle Frau z białymi lub niebieskimi wstawkami. Wnętrze zdobią dodatkowo elementy "Satin Graphite" na desce rozdzielczej i sportowej kierownicy.
Na konsoli środkowej wyróżnia się system multimedialny Uconnect z 7-calowym ekranem dotykowym HD (do tej pory w 500 występował tylko 5-calowy). Za dopłatą oferowany jest nowy system nagłośnienia, zaprojektowany przez Beats by Dr. Dre. Składa się on z sześciu głośników, subwoofera (umieszczony w bagażniku) i 8-kanałowego wzmacniacza dźwięku. Łączna moc zestawu to 440 W.
Pod maskę Fiata 500S trafił silnik wysokoprężny 1.3 MultiJet o mocy 95 KM.