Druga eliminacja Rajdowego Pucharu Peugeot

Rajd Polski stanowi drugą w tym sezonie eliminację Rajdowego Pucharu Peugeot. Zawodnicy w modelu 206 XS, w ciągu dwóch dni, przejechać będą musieli aż dziewiętnaście odcinków specjalnych.

Rajd Polski stanowi drugą w tym sezonie eliminację Rajdowego Pucharu Peugeot. Zawodnicy w modelu 206 XS, w ciągu dwóch dni, przejechać będą musieli aż dziewiętnaście odcinków specjalnych.

Tegoroczna rywalizacja w RPP zapowiada się bardzo interesująco. W pierwszej eliminacji doskonała dyspozycję wykazali Mariusz Pelikański i Daniel Dymurski, którzy wyprzedzili rywali zdecydowanie. Startowali jednak na własnym terenie, na trasach, które kierowca zna znakomicie. W Kotlinie Kłodzkiej szanse się wyrównają...

Rajd Elmot okazał się dla uczestników bardzo trudny - ukończyło go zaledwie pięć, spośród dwunastu załóg, które wystartowały. Ton walce nadawali zawodnicy, którzy w pucharze występują już od kilku sezonów: Mariusz Pelikański, Dariusz Poloński, Marcin Pasecki czy Andrzej Spława-Nayman. Tegoroczni debiutanci musieli najpierw oswoić się z nowym samochodem, przygotowanym w grupie A - znacznie więc szybszym i mocniejszym niż te, w których jeździli poprzednio. Najszybsze postępy poczynił Piotr Starczukowski, który każdy następny odcinek jechał coraz szybciej i ostatecznie zdołał ukończyć zawody na trzecim miejscu. W Rajdzie Polski właśnie on wydaje się być jednym z głównych faworytów do zajęcia miejsca na podium. Żądny rewanżu jest Marcin Pasecki, który tak dobrze spisywał się początkowo w Rajdzie Elmot, ale ostatecznie musiał wycofać się z zawodów.

Reklama

W Świdnicy sukces odniosła Julia Urbaniak. Dzięki dojechaniu do mety i zajęciu piątego miejsca, jedyna kobieta w pucharowej stawce zdobyła 16 punktów. Julia ma wielu wiernych kibiców, którzy gorąco trzymają za nią kciuki...

Rajd Polski stanowić będzie trudną próbę zarówno dla zawodników, jak i samochodów. Jego trasa jest bowiem dwa razy dłuższa niż w każdej z pozostałych siedmiu eliminacji RSMP. W tej sytuacji o wyniku decydować może, oprócz równej, szybkiej jazdy, także taktyka.

Organizatorami Rajdowego Pucharu Peugeot 2003 są Peugeot Polska i Polski Związek Motorowy, partnerami zaś firmy: TOTAL, GEFCO, MICHELIN, R-M CSV, FACOM. Patronem medialnym jest tygodnik AUTO ŚWIAT.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zawodnicy | rajd polski | rajd | Peugeot
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy