SERWISOWA REWOLUCJA

Ruszyła walka o względy użytkowników starszych aut. Najnowsza "Akcja 4+" skierowana jest do właścicieli starszych aut Volvo.

Małym warsztatom przybyła nieoczekiwana konkurencja ze strony oficjalnego importera Volvo. Firma, znana z bezkompromisowego podejścia do spraw bezpieczeństwa, chce przekonać właścicieli czteroletnich i starszych aut Volvo, by nie lekceważyli jakości usług serwisowych w imię - często pozornych - oszczędności. Serwisy firmowe tylko na pierwszy rzut oka są droższe od małych, niezależnych stacji.

A zatem: niewiele drożej, porządnie i z gwarancją, czy taniej, ale z drżeniem serca, że te "nowe i tanie" części nie zawiodą nas na najbliższym zakręcie? Gdzie szukać rozwiązania? Na to pytanie kierowcy nie muszą już sobie odpowiadać.

Reklama

Menedżerowie Volvo spróbowali zbliżyć się do złotego środka i - jak się zdaje - stanęli na wysokości zadania. Dla właścicieli starszych aut Volvo przygotowali "Akcję 4+". Opiera się ona na założeniu, że w miarę starzenia się aut, ich właściciele, przekonani, że nie mają już samochodu nowego, stopniowo szukają mniej prestiżowego źródła usług serwisowych, z reguły błędnie sądząc, że wydatki w stacji autoryzowanej przestają mieć sens.

Wspomniana akcja nie jest chwilową promocją, mającą na celu - jak można by podejrzewać - wyprzedaż mniej popularnych części zamiennych z kilkuprocentowym upustem. W końcu trudno o samochodzie czteroletnim powiedzieć, że jest stary, a mnóstwo jego części pasuje do dziś sprzedawanych modeli Volvo.

Konkrety? Dla samochodów sześcioletnich i starszych rachunki za części zamienne są niższe o jedną czwartą, a za usługę - równo o połowę! "Akcję 4+" można z czystym sumieniem odebrać jako ukłon producenta w kierunku jego własnych zasad - dbałości o bezpieczeństwo użytkowników. Bo to może zapewnić tylko profesjonalnie wyposażony serwis firmowy, zatrudniający stale szkolonych fachowców, którym firma wciąż podnosi poprzeczkę. Nie wspominając o wyłącznie firmowych częściach spełniających najsurowsze standardy. Teraz ten poziom usług w Volvo można mieć praktycznie za pół ceny.

Rozpoczęcie "Akcji 4+" zbiegło się w czasie z ogłoszeniem wyników, organizowanego przez tygodnik Auto Świat, Narodowego Auto Testu 2007. Marka Volvo zdobyła weń tytuł najlepiej postrzeganej. Autoryzowane Serwisy Volvo okazały się najbardziej fachowe, zapewniające najbardziej profesjonalną i kulturalną obsługę. Tym samym Volvo zapoczątkowuje modę na coraz lepszy i powszechnie dostępny serwis swoich samochodów.

Dowiedz się więcej o naszej promocji: www.volvoczteryplus.pl.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy