Najdroższe spoty świata na Super Bowl
Hm... Jaką właściwie rolę gra w tym filmie chevrolet sonic? Instrumentalisty? Mechanizmu pozytywki? Instrumentu? Środka lokomocji, przewożącego muzyków? Prawdę mówiąc - każdą z nich...
Członkowie grupy OK Go, znanej z ekscentrycznych zabaw dźwiękami i niesamowitych eksperymentów muzycznych, ustawili na pustynnym terenie w pobliżu Los Angeles 288 gitar, 55 pianin oraz 1157 różnych domowego wyrobu instrumentów, a właściwie dźwiękotwórczych przedmiotów. Wyposażyli użyczonego im przez General Motors kompaktowego chevroleta sonic w pneumatyczne wysięgniki i całą baterię innych akcesoriów. Wsiedli do tak "stuningowanego" pojazdu i ruszyli nim w niezwykłą trasę. Obejrzyjcie i posłuchajcie efektów tej eskapady...
Warto dodać, że zapis wideo owego wydarzenia został wykorzystany w reklamach Chevroleta, m.in. w spocie wyemitowanym po zakończeniu tegorocznego finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego.
Horrendalne ceny za możliwość pokazania się wielomilionowej rzeszy kibiców, oglądających Super Bowl w telewizji, nie odstraszyły również innych producentów samochodów, m.in. Hondy, Volkswagena, Chryslera, Fiata, Toyoty, Kii, Suzuki, Hyundaia...