Nagie, seksowne i piękne...

W czwartek w nastrojowych XVI-wiecznych wnętrzach Pałacu Prymasowskiego w Warszawie odbyła się polska premiera Kalendarza Pirelli 2006, od ponad czterdziestu lat obiektu kultu dla miłośników fotografii, piękna i przemian obyczajowych.

Tylko u nas możesz oglądnąć niepublikowane jeszcze nigdzie w Polsce zdjęcia z nowej edycji tego słynnego na całym świecie kalendarza.

Kalendarz Pirelli był wydany po raz pierwszy w 1963 roku przez Pirelli Limited - brytyjską spółkę stowarzyszoną działającą w ramach Grupy i miał na celu zrównanie działalności promocyjnej z poziomem centrali. Ponieważ kalendarz nie był znany, a był silnie kojarzony z oferowanymi przez firmę produktami, jego pierwsze wydanie, ze zdjęciami wykonanymi przez Terence'a Donovana, odniosło umiarkowany sukces. Jednak dwanaście miesięcy później, przyjęta przez firmę Pirelli strategia okazałą się strzałem w dziesiątkę i sprawiła, że kalendarz stał się światowym hitem i utrzymał się na tej pozycji przez prawie 40 lat.

The Cal' 2006 został stworzony przez angielsko-turecki duet. Mert Alas i Marcus Piggott to fotografowie o światowej sławie specjalizujący się w portretach kobiet. Stworzyli oni przypominające lata sześćdziesiąte ujęcia sześciu niezwykle pięknych i zmysłowych kobiet w niepowtarzalnych okolicach Riwiery Francuskiej.

Jennifer López debiutująca w Kalendarzu Pirelli 2006, Giselle Bündchen (wybrana do kalendarza z 2001 roku przez Mario Testino), Guinevere Van Seenus, Kate Moss (która zadebiutowała w słynnej edycji Herba Rittsa w 1994 roku), Karen Elson (bardzo młoda w edycji Herba Rittsa z roku 1999 pojawiła się również w 2001 roku w edycji Mario Testino) oraz Natalia Vodianova (która zadebiutowała w 2003 roku w edycji Bruce'a Webera, a także pojawiła się w Kalendarzu Pirelli 2004 Nicka Knighta). Wszystkie są nagie, seksowne i olśniewająco piękne na 27 zdjęciach tworzących najodważniejszą w historii edycję "The Cal".

Uwodzenie i swoboda wyrazu są "bohaterami" Kalendarza Pirelli z 2006 roku. Świadome swojej sławy i piękna sześć modelek nie krępuje się porzucić ubranie i pokazać w zmysłowych i intrygujących pozach. Ciało jest portretowane jako instrument siły: zmysłowość staje się delfinem na smyczy, albo kotem chroniącym się w ramionach nagiej, niegrzecznej dziewczynki. Prawdziwe współczesne ikony, pozujące z bezgrzesznym profesjonalizmem, nawiązują natychmiastową nić porozumienia z dwoma fenomenalnymi fotografami.

Niezwykłe scenerie wybrzeża Cap d'Antibes i Riwiery Francuskiej stwarzają nadzwyczajne warunki i są bardzo eleganckie. Morze, klify opadające do wody, luksusowe jachty i bajeczne wille ze wspaniałymi ogrodami są tłem dla tej edycji. Woda jest dominującym elementem podkreślającym lśniącą skórę i tworzącym niezwykłe efekty świetlne na mokrych ciałach, sprawiając, że są one jeszcze bardziej zmysłowe i kuszące.

Silna i seksowna monochromatyczność wzmacnia i uzupełnia efekt morza. Nowoczesne i oryginalne zdjęcia mają nastrój rodem z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Ta świadomie zbudowana przez duet fotografów mieszanka tradycji i nowoczesności stwarza niepowtarzalność edycji i składa hołd historii i legendzie towarzyszącej Kalendarzowi Pirelli od wielu lat.

Więcej przeczytasz TUTAJ.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: seksowni | polska premiera | Pirelli | kalendarz Pirelli | kalendarz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy