Czy Micheliny są bezpieczne?
Prezentujemy kolejną porcję wrażeń osób testujących opony Michelin Alpin A4.
Dziś skupimy się na bezpieczeństwie. Oto jak ten aspekt oceniają testujący:
Na suchym (od 10 do 15 st. C) auto na oponach Michelin Alpine A4 trzyma się drogi bardzo dobrze zarówno na wprost jak i w zakrętach
Andrzej Snopek
Ciągłe, duże opady deszczu, niska, bliska zera stopni temperatura, porywisty wiatr, do tego pierwsze płatki śniegu - Michelin Alpin A4 zachowuje się w tych warunkach bardzo dobrze, zapewniając nadzwyczajną przyczepność
Jakub Mazur
Niesamowicie dobrze odprowadzają wodę. Przejeżdżałem wielokrotnie w tym tygodniu przez głębokie kałuże i w żadnym przypadku nie wystąpił aquaplaning
Jakub Mazur
Ciągłe opady deszczu ze śniegiem były okazją do lepszego przyjrzenia się testowanym oponom. Dodatkową trudność sprawiała marznąca mżawka - pełne poczucie bezpieczeństwa wzmocnione brakiem aquaplaningu!
Przemysław Ablewicz
Opony świetnie odprowadzając wodę nie tworzą niebezpiecznej mgiełki za autem. Michelin dba również o kierowców jadących za samochodem wyposażonym w Alpine A4.
Przemysław Ablewicz
Świetna przyczepność w większości warunków.
Przemysław Ablewicz
Ruszanie i hamowanie na lekko ośnieżonym asfalcie przy -5' C i ... żadnych zmian w stosunku do jazdy na suchej nawierzchni.
Janusz Rosiak
Przy temperaturze 10 stopni poniżej zera auto zachowywało się bardzo poprawnie i nie sprawiało kłopotów w prowadzeniu - miałem wrażenie jakby opony wgryzały się w ubity śnieg.
Janusz Rosiak
W trudnych warunkach miałem wrażenie lekkiej niestabilności auta przy hamowaniu .
Janusz Rosiak
1800 km zrobione w typowo zimowych warunkach i żadnych kłopotów!
Sławomir Bałuch
Wyjazd z mocno ośnieżonego i lekko oblodzonego parkingu przebiegał bezproblemowo.
Sławomir Bałuch
Na prostym i odsłoniętym od drzew odcinku drogi opony bardzo dobrze utrzymywały auto na drodze mimo silnie wiejącego bocznego wiatru
Sławomir Bałuch
Brak uślizgów na ośnieżonych łukach
Sławomir Bałuch
Podjazd pod niewielką górkę wyposażonym w opony Alpine A4 autem z napędem na jedną oś nie wymagał użycia kontroli trakcji
Sławomir Bałuch
Dobre zachowanie samochodu podczas nagłego hamowania z niewielkiej prędkości na ośnieżonej drodze.
Sławomir Bałuch
Na zasypanych drogach bez żadnych problemów, auto prowadzi się pewnie - jestem bardzo zadowolony z opon Michelin Alpin A4!
Wojtek Papke
Na suchym i w deszczowej pogodzie - nota bardzo dobra
Michał Działak
Dobre właściwości trakcyjne, pewne trzymanie podczas pokonywania zakrętów oraz brak wyraźnego wzrostu hałasu po wymianie z opon letnich na zimowe to według mnie główne atuty tej opony
Michał Działak
Opony na mokrej nawierzchni zachowują się pewnie. Droga hamowania z każdej prędkości wydaje się być krótka, a wjechanie w głębszą, stojącą na jezdni wodę nie powoduje efektu aquaplaningu
Michał Działak
Należy przyznać, że opony pozwalają na w pełni komfortowe i bezpieczne podróżowanie, zarówno w warunkach miejskich, jak i na trasach (w tym autostradach), na suchej jak i na mokrej nawierzchni
Marcin Michalak
Powyżej 10 st. C opony pozwalają na pewne prowadzenie auta zarówno na prostej jak i w zakrętach
Marcin Michalak
Samochód bardzo dobrze przyspiesza (nie ma uślizgu kół, buksowania) i bardzo dobrze hamuje
Marcin Michalak
Jeżdżąc w czasie deszczu można łatwo zauważyć w lusterkach duży strumień wody wyrzucany spod kół - zapewne nie cieszy on jadących za nami.
Marcin Michalak
Auto prowadzi się i hamuje na mokrej nawierzchni bardzo dobrze.
Marcin Michalak
Dziś po raz pierwszy jeździłem po śniegu i lodzie. Pierwsze wrażenia bardzo dobre. W sytuacji, gdy moje poprzednie opony zrywały przyczepność te radziły sobie świetnie.
Marcin Michalak
Oszczędność paliwa
Opony spisują się znakomicie. Ogromnie cieszy niskie zużycie paliwa.
Przemysław Ablewicz
Średnie spalanie mojego autka, które od dnia założenia opon i skasowania wskazań komputera pokładowego, spadło o ok. 0,3l/100km!
Michał Działak
Podkreślam zaskakująco niskie opory toczenia tych opon. W dalszym ciągu jest to jedna z bardziej odczuwalnych charakterystyk tego produktu - redukuje to poziom średniego spalania mojego auta
Marcin Michalak