Koncepcyjna Yamaha Faster Son. Chciałbyś taką?

W ramach projektu Yard Built Yamaha zacieśnia współpracę z najlepszymi motocyklowymi customizerami na świecie. Jednym z jej efektów jest "Faster Son" - opracowany wspólnie z Shinyą Kimurą hołd dla japońskiej filozofii budowania motocykli.

 "Faster Sons to przyjęty przez nas kierunek rozwoju konstrukcji motocyklowych - mówi Shun Miyazawa, product manager Yamaha Motor Europe. - Nasze motocykle budujemy z szacunkiem dla legend Yamahy z przeszłości, lecz bez żadnych kompromisów dla dynamiki jazdy, chcemy bowiem, żeby były coraz szybsze i coraz bardziej wciągające. A to dlatego, że ponad wszystko uwielbiamy nimi jeździć!".

"Współpracę z Shinya’em rozpoczęliśmy w poczuciu głębokiego uznania dla jego konstruktorskiej filozofii. Kimura wywiera niesamowity wpływ na to, czym zajmujemy się dzisiaj - kontynuuje Shun. - Jest on jednym z japońskich customizerów wiernych swojemu stylowi. Wielu ekspertów uważa go za mistrza oddanego wartościom dawnych dni, zdolnego wykreować maszyny ponadczasowe".

Reklama

"Jestem emocjonalnie związany z Yamahą" - mówi Shinya. "Moim pierwszym dużym motocyklem był DT1 o pojemności 250 cm3. Kocham też serię SR i od kiedy skończyłem kilkanaście lat zawsze miałem jednego lub dwa SR400, SR500 czy XT500. Z powodu tej pasji, czy może filozofii, moje podejście do Yamahy jest bardziej osobiste niż do innych marek".

Projektując Faster Son, Shinya Kimura wcielił się w designera Yamahy i postawił sobie pytanie, co by chciał zbudować, aby usatysfakcjonować samego siebie. "Dla mnie XS1 oraz XS650 to ikony filozofii designu Yamahy - mówił dalej Kimura. One nigdy się nie zestarzeją i na zawsze pozostaną obiektywnie piękne".

 "Długo dyskutowaliśmy z customizerami, w tym z Shinyą, jaką rolę powinna przyjąć Yamaha w rosnącym świecie customów, aby zróżnicować ofertę dla klienteli" - zdradza Shun Miyazawa z Yamahy. "Mieliśmy pewne pomysły, lecz to właśnie Shinya zaproponował na bazę naszego najnowszego twina o pojemności 700 cm3. Jest to wyraźne poparcie dla naszej wizji przyszłości i nadzieja na rodzaj wspólnoty zamiarów. I dlatego zdecydowaliśmy się na rozwój gamy motocykli budowanych według filozofii Faster Son. Szczegóły zdradzimy już wkrótce".

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy