Znany portal sponsorem zespołu F1
Jeden z nowych zespołów Formuły 1, które zobaczymy w sezonie 2010. US F1 podpisał kontrakt, na mocy którego portal YouTube został głównym inwestorem amerykańskiego teamu.
Chad Hurley, dyrektor generalny portalu doszedł do porozumienia z właścicielami US F1. - Mamy plan współpracy i osiągania z niej obopólnych korzyści. Wierzymy, że przyniesie to pożytek nam jak i US F1 na nadchodzące lata - stwierdził.
Ken Anderson, szef amerykańskiego zespołu również jest pełen optymizmu po podpisaniu umowy. - Współpraca z takim biznesmenem i człowiekiem o takim doświadczeniu jest dla mnie wielkim zaszczytem. Ciesze się, że udało się podpisać to porozumienie, które wejdzie w życie od 2010 roku i będzie procentowało w kolejnych latach - powiedział Anderson.
W podobnym tonie wypowiada się dyrektor sportowy US F1, Peter Windsor. - Wkład Chada do naszego zespołu będzie wielki. Jego wizja współpracy jest bardzo optymistyczna i bardzo nam się podoba. Dzięki jego pomocy będziemy mogli starać się o jak najlepszych sponsorów i kierowców, a co za tym idzie o jak największe rzesze fanów. Wierzymy, że będziemy mogli rywalizować na jak najwyższym poziomie sportowym - wyjaśnił Windsor.