Robert opanował telewizję!

Z badania Pentagon Research dotyczącego sportu w telewizji w marcu 2008 wynika, iż prawie 65 godzin czasu antenowego poświęcono Formule 1. To kolejny efekt szalejącej kubicomanii.

Odkąd na torach Formuły 1 pojawił się Robert Kubica wyścigi o Grand Prix stały się najbardziej łakomym kąskiem dla wszystkich stacji telewizyjnych. Walkę o F1 wygrywa oczywiście Polsat i to jemu przypadł największy kawałek tortu. Z 65 godzin, jakie zajęła Formuła w 10 stacjach o największym zasięgu, ponad 60 procent czasu antenowego przypadło na stacje Polsatu.

Marki reklamowane przez Roberta Kubicę pojawiły się na wizji ponad 8 tys. razy. W rankingu dyscyplin pod względem wartości wyeksponowanych marek, F1 zajęła 4. miejsce po piłce nożnej, skokach narciarskich oraz siatkówce mężczyzn.

Reklama
Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy