Robert opanował telewizję!
Z badania Pentagon Research dotyczącego sportu w telewizji w marcu 2008 wynika, iż prawie 65 godzin czasu antenowego poświęcono Formule 1. To kolejny efekt szalejącej kubicomanii.
Odkąd na torach Formuły 1 pojawił się Robert Kubica wyścigi o Grand Prix stały się najbardziej łakomym kąskiem dla wszystkich stacji telewizyjnych. Walkę o F1 wygrywa oczywiście Polsat i to jemu przypadł największy kawałek tortu. Z 65 godzin, jakie zajęła Formuła w 10 stacjach o największym zasięgu, ponad 60 procent czasu antenowego przypadło na stacje Polsatu.
Marki reklamowane przez Roberta Kubicę pojawiły się na wizji ponad 8 tys. razy. W rankingu dyscyplin pod względem wartości wyeksponowanych marek, F1 zajęła 4. miejsce po piłce nożnej, skokach narciarskich oraz siatkówce mężczyzn.