Volkswagen ID.4: elektryczny SUV z prawdziwego zdarzenia

ID.4 może być postawiony jako wzorzec dla innych SUV-ów, łączy w sobie bowiem wszystko to, co w nich najlepsze, pozostając jednocześnie neutralnym pod względem emisji CO2. Wysoka pozycja za kierownicą, komfort podróżowania, bogate wyposażenie czy przestronność wnętrza idą tu w parze z bezgłośną jazdą i redukcją emisji dwutlenku węgla. Co więcej, ID.4 udowadnia, że czasy, gdy auta elektryczne nadawały się wyłącznie do miasta, bezpowrotnie minęły. Nowym SUV-em Volkswagena na jednym ładowaniu można bowiem przejechać aż… 522 km.

SUV, który jest wzorem dla innych

Volkswagen ID.4 to SUV, posiadający wszystkie zalety, charakterystyczne dla tego rodzaju samochodów, czyli przestronne wnętrze, gwarantujące komfortową podróż całej rodzinie, wysoką pozycję za kierownicą, bogate wyposażenie czy szereg zaawansowanych systemów bezpieczeństwa. Problemem nie będzie bardziej wymagająca nawierzchnia, parkowanie na małej przestrzeni (czujniki parkowania z przodu i tyłu) czy przedzieranie się przez zakorkowane centra miast. Uwagę warto też zwrócić na tanie podróżowanie, bowiem ID.4 to samochód elektryczny - zapomnieć możemy więc o wysokim spalaniu. Nowy SUV Volkswagena przeczy też utartemu przekonaniu, że samochody elektryczne nadają się tylko do miasta - na jednym ładowaniu można bowiem przejechać aż 522 km. W ciszy, oszczędnie i dynamicznie. A dzięki opcji szybkiego ładowania w razie konieczności zasięg można zwiększyć o 100 km w... 10 minut. Innymi słowy: jazda na dalekich dystansach nie będzie najmniejszym problemem. A skoro już przy napędzie elektrycznym i ekologii jesteśmy...

Ile kosztuje VW ID.4? Cenę sprawdzisz tutaj

#waytozero

Volkswagen jako marka podkreśla odpowiedzialność za postanowienia Porozumienia Paryskiego, czyli w uproszczeniu konieczność redukcji emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Modele ID.4, podobnie jak poprzednie ID.3, fabrykę opuszczają jako neutralne pod względem emisji CO2. VW unika więc zużycia energii, wybierając jej odnawialne źródła, deklarując również, że do roku 2024 w ekologiczne rozwiązania zainwestuje ponad 11 miliardów euro. Do roku 2055 zamierza natomiast osiągnąć produkcję 1,5 miliona samochodów elektrycznych rocznie. ID.4, mimo że w 100 proc. elektryczny, to jednak wciąż pełnokrwisty SUV, którego użytkowanie, ze względu na funkcjonalność, wszechstronność, komfort, osiągi i zasięg - jest przyjemnością.

Ile kosztuje VW ID.4? Cenę sprawdzisz tutaj

ID.4, czyli efektowny następca ID.3

Volkswagen ID.4 jest dostępny z trzema silnikami: o mocy 148 KM, 170 KM lub 204 KM - wszystko zależy od wersji akumulatora. A te dostępne są o pojemności 52 kWh (Pure i Pure Performance) oraz 77 kWh (Pro Performance). ID.4 to także bogate możliwości personalizacji: od koloru (siedem wariantów), poprzez typ tapicerki (trzy możliwości), aż po preferowany rodzaj felgi (od 18 do 21 cali). Szeroki jest również wybór w zakresie opcjonalnych elementów wyposażania, gdzie do wyboru mamy miedzy innymi zewnętrzny pakiet stylistyczny czy takie praktyczne rzeczy, jak hak holowniczy i pompa ciepła. Prędkość maksymalna samochodu jest elektronicznie ograniczona do 160 km/h.

Ile kosztuje VW ID.4? Cenę sprawdzisz tutaj

Nowoczesne wnętrze i intuicyjne rozwiązania cyfrowe

ID.4 to także możliwość wyboru bogatego wyposażenia, na przykład systemu rozpoznawania znaków drogowych Sign Assist, proaktywnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości ACC oraz funkcją "stop & go", systemu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania czy systemu nawigacji satelitarnej Discover Pro. Wszystkie te nowoczesne technologie zadbają o bezpieczeństwo podróżujących, pozostając jednocześnie łatwe i intuicyjne w obsłudze. Radość obcowania z ID.4 potęgują również drobne akcenty i smaczki, jak na przykład obszyta skórą, podgrzewana kierownica czy obsługiwana poleceniami głosowymi roleta przeciwsłoneczna (by ją odsłonić, wystarczy powiedzieć "Cześć ID., pokaż mi gwiazdy").

Ile kosztuje VW ID.4? Cenę sprawdzisz tutaj


materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy