Volkswagen e-Home – odpowiedź na potrzeby klientów

Po otwarciu strony internetowej https://volkswagenhome.pl/ i wyborze opcji „Wirtualna wizyta” następuje natychmiastowe połączenie z ekspertem Volkswagen e-Home. W przeciwieństwie do większości konkurencyjnych rozwiązań z zakresu obsługi online, w wypadku wirtualnej wizyty w Volkswagen e-Home nie jest konieczne pozostawienie żadnych danych. Nie trzeba też oczekiwać na kontakt ze strony przedstawiciela salonu. Dostępna jest również opcja „Zobacz auta”. Wówczas następuje przekierowanie na stronę http://www.od-reki.volkswagen.pl, na której można zapoznać się ze wszystkimi samochodami, którymi dealerzy Volkswagena w całej Polsce dysponują od ręki.

- Volkswagen e-Home odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą wybrać lub poznać samochód przed ewentualną wizytą w salonie

- eksperci Volkswagen e-Home są do dyspozycji online od godziny 10:00 do 20:00
i dysponują kompleksową wiedzą na temat zarówno aut, jak i oferty finansowej

- od sierpnia 2017 roku Volkswagen zapewnia możliwość zapoznania się za pośrednictwem strony internetowej http://www.od-reki.volkswagen.pl z ofertą samochodów dostępnych u dealerów Volkswagen e-Home odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą wybrać lub poznać samochód przed ewentualną wizytą w salonie. Dzięki Volkswagen e-Home wnosimy obsługę klientów przez Internet na nowy poziom i oferujemy im najwyższy poziom zarówno komfortu, jak i bezpieczeństwa, co w sytuacji związanej z epidemią koronawirusa ma szczególne znaczenie - zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Eksperci Volkswagen e-Home, dostępni między godziną 10:00 a 20:00, to wyszkoleni specjaliści. Potrafią odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące nie tylko samochodu, ale również oferty finansowej. Służą także pomocą w kontakcie z dealerem, aż od chwili odbioru auta. Co ważne, rozwiązanie jest oparte na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dokumentów.


.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy