Dziennikarze TVN Turbo promują Giacomo Conti
Nowymi twarzami męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti zostali dziennikarze motoryzacyjni: Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk. Obaj, na co dzień, związani są ze stacją telewizyjną TVN Turbo.
Ich zdjęcia pojawiły się już w salonach sprzedaży marki. To efekt pierwszej wizerunkowej sesji zdjęciowej, która odbyła się w połowie lutego. Nie mogło w niej zabraknąć dobrego humoru i motoryzacyjnych akcentów. Do studia wjechało nawet oryginalne włoskie cabrio. Auto nawiązuje do wiosenno-letniej kolekcji marki, inspirowanej włoską Rivierą. Obaj dziennikarze powstrzymywali przez chwilę, ale w końcu zajrzeli klasykowi pod maskę. Co więcej, udowodnili wszystkim, że można zmienić koło w samochodzie, mając na sobie bardzo elegancki garnitur.
Jako dziennikarze telewizyjni, cały czas poddawani są krytycznemu oku kamery, która wymaga od nich profesjonalizmu i perfekcyjnego wyglądu. Z drugiej jednak strony, nie jest im obca ekscytacja związana z udziałem w wyścigach samochodowych oraz nieskrępowany luz potrzebny do swobodnego prowadzenia auta. I właśnie profesjonalizm połączony z luzem idealnie wpisuje się w klimat wiosenno-letniej kolekcji Giacomo Conti.
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej obu panów zobaczymy zarówno w klasycznych smokingach, jak również lnianych marynarkach, letnich przewiewnych spodniach, zamszowych mokasynach oraz sneakersach. Hitem tego lata mogą okazać się też jedwabne poszetki z motywem wyścigowego auta lub zaparkowanego na plaży skutera. Na zdjęciach dziennikarze pojawią się również w skórzanych kurtkach z limitowanej kolekcji Giacomo Jeans.
W ramach usługi szycia ubrań na miarę wybrali natomiast zupełnie różne zestawy. Kornacki zdecydował się na jasnoniebieski garnitur w modną kratę księcia Walii. Natomiast Mikiciuk wybrał typowy model w głębokim granacie z ciekawą fakturą w mikrowzór. Oba garnitury zostaną uszyte z ekskluzywnych włoskich tkanin.
Giacomo Conti to, inspirowana włoskim designem, polska marka odzieży męskiej oferująca kolekcję biznesową, smart casualową, a także modę ślubną. Ma blisko osiemdziesiąt salonów sprzedaży rozmieszczonych w topowych galeriach handlowych w całej Polsce.