Co zjemy na stacji paliw?

Wszystko zaczęło się od hot-dogów. Pokochaliśmy je bez reszty. Możliwe, że to właśnie one zapoczątkowały zmianę formatu stacji paliw. Dzisiaj to już nie tylko miejsca, w których możemy zatankować samochód. Stacje stają się wielofunkcyjnymi obiektami usługowymi, gdzie odbierzemy przesyłkę, zrobimy zakupy, napijemy się aromatycznej kawy i zjemy pyszną przekąskę.

Taką jak np. hot-dog, który stał się nieodłącznym elementem asortymentu stacji i ulubionym przysmakiem podróżnych. Wzrost popularności tego produktu sprawił, że mamy ogromne możliwości wyboru - parówki lub kiełbaski możemy łączyć z jasnym lub ciemnym pieczywem i różnego rodzaju sosami, ale na tym oferta stacji się nie kończy. Na stacjach Shell znajdziemy m.in. świeże kanapki czy sałatki przygotowane ze składników, na które właśnie mamy ochotę. Mamy bardzo zróżnicowany gust smakowy, dlatego każdy wybierze na stacji coś dla siebie. Jedno się jednak nie zmienia - lubimy pikantne dodatki.

Na naszych stacjach najczęściej wybierane są klasyczne hot dogi w połączeniu z ketchupem lub ostrym sosem, a wśród dodatków do kanapek króluje papryczka jalapeno. Jeśli chodzi o panini, największą popularnością cieszy się "kurczak & chorizo" z pikantną salsą majonezową - mówi Łukasz Kalisz, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska.

A co najchętniej pijemy? Okazuje się, że i tutaj nasze gusta się zmieniają, bo oprócz wody lub napojów gazowanych coraz częściej wybieramy świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Nadal jednak króluje kawa i właśnie dlatego stacje Shell wspólnie z Costa Coffee rozwijają koncept Costa Express, wprowadzając na wybrane stacje najnowszej generacji kawomaty. Wyposażone są one w najnowocześniejszy system spieniania mleka Best Foam, dzięki któremu można serwować uwielbiane przez klientów kawy Flat White czy Corto. Poza kawą i gorącą, aksamitną czekoladą nowe maszyny przygotują również herbatę (dostępną także z mlekiem) oraz zimne napoje mleczne.

Co zmienia się w menu na stacjach? Shell zdecydował się na rozwój formatu gastronomicznego deli by Shell. W ofercie firma stawia na najwyższą jakość składników, z których powstają dostępne na stacjach posiłki i przekąski. Nowością są udoskonalone receptury oraz koncept "Jesz co chcesz", a w nim: kanapki, zapiekanki i sałatki przygotowywane na miejscu z indywidualnie dobranych składników.

Na wybranych stacjach wprowadzamy również restauracje szybkiej obsługi. Tam nasi klienci mogą zjeść z rana pyszną jajecznicę, na obiad posilić się schabowym albo pierogami "jak u mamy", a na kolację spożyć lekki żurek - wyjaśnia Łukasz Kalisz.

Chcemy, aby każdy klient czuł się na stacjach Shell jak mile widziany gość. Współpraca z uznanymi partnerami, z których jednym z najważniejszych jest Costa Coffee, wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych - to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych - dodaje Kalisz.

Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, Shell Polska Sp. z o.o. to aktualnie około 420 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa. Na stacjach Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie ze starannie wybranym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci stacji Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym Shell ClubSmart i wymieniać zebrane punkty na wyjątkowe nagrody. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych i usług drogowych w ramach programu Shell Card. W Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy