DRIver, czyli niepijący

Pod hasłem "Piłeś - pohamuj się - nie jedź!" 15 marca br. rozpoczęła się kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie.

Celem akcji jest uświadamianie młodym kierowcom bawiącym się w lokalach, że nie powinni prowadzić pojazdu po wypiciu alkoholu. W programie pilotażowym wzięło udział 12 500 osób, a 1 354 z nich zostało DRIverami - wyznaczonymi kierowcami.

Reklama

Nie ma metody, która pozwala określić bezpieczną ilość alkoholu, umożliwiającą prowadzenie samochodu. Nawet jedno piwo to czasem za dużo, by wsiąść do samochodu i bezpiecznie jechać. Dlatego zanim zacznie się zabawa w lokalu, warto zastanowić się nad alternatywnym, bezpiecznym środkiem transportu do domu lub po prostu wyznaczyć DRIvera, czyli niepijącego kierowcę. "Tego typu działanie to kolejny etap aktywności przemysłu piwowarskiego w Polsce, który od lat stara się edukować społeczeństwo na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Produkujemy piwo i chcemy, by było ono sprzedawane zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi i konsumowane w sposób odpowiedzialny. Dlatego chcemy edukować, zwłaszcza młodych kierowców, że prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu stwarza ogromne zagrożenie. W tej grupie widzimy największe możliwości zmiany postaw i zachowań" - powiedziała Danuta Gut, Dyrektor Biura Zarządu ZPPP Browary Polskie.

Dowiedz się więcej na temat: browary | marca | pije | Driver

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje