"Oral Fixation"

Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, wybrała firmę Seat na głównego sponsora swojej europejskiej trasy koncertowej w 2007 roku, zatytułowanej "Oral Fixation".

Trasa, która trwać będzie trzy miesiące, rozpocznie się 25 stycznia przyszłego roku występem w Hamburgu, w Niemczech. Shakirę będzie można usłyszeć i zobaczyć w 10 krajach Europy w większości najsłynniejszych i najbardziej znanych miast oraz miejsc koncertowych.

Reklama

Seat będzie ściśle współpracował z fundacją Shakiry "Pies Descalzos Foundation" wspierając aktywnie działania artystki na rzecz dzieci, które w wyniku konfliktów w Ameryce Łacińskiej straciły dach nad głową oraz prawa obywatelskie.

Dowiedz się więcej na temat: Seat

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje