Fiaty z komputera...

Grupa Fiat Auto wprowadza do swojej sieci sprzedaży i stacji serwisowych nową usługę Fiat Link. Jest to zintegrowany z centralnym serwerem system informatyczny pozwalający klientom na dokładniejsze zapoznanie się z samochodem, zarówno podczas kupna, jak i wizyty w serwisie.

Początkowo usługa dostępna będzie jedynie w sieci Fiata, jednak później wykorzystana zostanie również przez Lancię, Alfę Romeo oraz sieć obsługującą samochody dostawcze włoskiej produkcji. Głównym celem programu Fiat Link będzie poprawa efektywności sprzedaży i jakości napraw świadczonych przez Fiata.

Reklama

Projekt zadebiutował w Hiszpanii w 2002 roku, a obecnie zostaje rozszerzony na rynki Włoch i Belgii. Do 2005 roku obejmie swoim zasięgiem całą europejską sieć Fiata na terenie 17 krajów, zrzeszając wokół siebie 1800 dealerów i 4000 autoryzowanych stacji obsługi.

Jak działa Fiat Link? Gdy chcemy kupić nowego fiata udajemy się do salonu, a tam sprzedawca siada z nami przed komputerem i prezentuje nam możliwe opcje zakupu. Na ekranie mamy sposobność zaznaczyć wymagane przez na opcje wyposażenia, kolor, typ nadwozia, silnik i zobaczyć efekty naszych decyzji. Sprzedawca zaprezentuje nam też kartę techniczną pojazdu, którą bezpośrednio będziemy mogli porównać z innym wybranym modelem samochodu. Po dokonaniu wyboru sami możemy sprawdzić dostępność określonego modelu i czas oczekiwania na jego odbiór. Ważną funkcją Fiat Link jest również możliwość wyceny na miejscu naszego starego samochodu, co umożliwia precyzyjne rozliczenie ewentualnej wymiany auta na nowsze.

Dowiedz się więcej na temat: fiat | Fiata

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje