Premiery New York International Auto Show

Audi R8 Spyder V10 to już druga generacja supersamochodu Audi z otwartym nadwoziem. Napędzana jest 10-cylindrowym silnikiem o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

R8 w wersji ze składanym dachem rozpędza się do 100 km/h w 3,6 s i osiąga prędkość 318 km/h. W późniejszym terminie dostępna będzie też wersja Plus, oferująca 610 KM.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Chevrolet Camaro ZL1 napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem wspomaganym kompresorem. Jego moc maksymalna to 640 KM, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 4 s. Obok coupe zaprezentowano również kabriolet w wersji ZL1.

Reklama

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Jaguar F-Type SVR to najmocniejsza wersja brytyjskiego coupe. Jego 5-litrowe V8 rozwija 570 KM. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,7 s i może osiągnąć 322 km/h.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Lincoln Navigator Concept jest jednym z najbardziej charakterystycznych samochodów w Nowym Jorku. Wszystko za sprawą ogromnych, unoszonych drzwi i wysuwanych schodków.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Navigator jest 6-osobowym SUVem z bardzo ekskluzywnie zaprojektowanym wnętrzem. Każdy z podróżujących w drugim i trzecim rzędzie siedzeń ma do dyspozycji własny, przypominający tablet, ekran.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Koncepcyjna wersja zapowiada seryjny model, który powinien niedługo doczekać się swojego debiutu. Obecna generacja sprzedawana jest już od 2007 roku.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Pod maską Lincolna Navigatora pracuje 3,5-litrowy silnik Ecoboost o mocy 400 KM. Z pewnością zobaczymy tę jednostkę w seryjnej wersji.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Niespodzianka targów - Mazda MX-5 z twardym dachem nie jest ani zwykłym coupe, ani coupe-cabrio, ale targą. Środkowa część metalowego dachu chowa się elektrycznie do bagażnika, podobnie jak w Porsche 911 Targa.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Nissan GT-R doczekał się kolejnej modernizacji, która delikatnie odświeżyła jego wygląd. Samochód ma między innymi nowy zderzak oraz maskę.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Modyfikacjom poddano także 3,8-litrowy silnik V6 z dwoma turbinami, który rozwija teraz 570 KM. Producent obiecuje również bardziej liniowy przebieg momentu obrotowego.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Najbardziej zmieniono wnętrze, które otrzymało znacznie lepszej jakości materiały, niż dotychczas. Na desce rozdzielczej pojawiły się wstawki ze skóry, dotychczasowy system multimedialny zastąpiono nowym, mającym większy ekran.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Porsche 718 Boxster - wraz z modernizacją model otrzymał zmodyfikowaną nazwę, a także 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik. Dwulitrowa jednostka rozwija 300 KM, co pozwala na sprint do 100 km/h w 5,1 s.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Toyota C-HR zadebiutowała już w wersji produkcyjnej w tym roku w Genewie. W Nowym Jorku pokazano jednak koncepcyjną wersję tego miejskiego crossovera.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Hyundai Ioniq to zupełnie nowy model koreańskiego producenta, przygotowany z myślą o ekologii. Auto dostępne jest jako klasyczna hybryda, hybryda z możliwością ładowania z gniazdka (plug-in) oraz jako samochód elektryczny

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Hyundai Ioniq w wersji plug-in potrafi przejechać na samym tylko prądzie do 40 km, natomiast zasięg odmiany elektrycznej to 177 km.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy