Oto Honda HR-V. W salonach w przyszłym roku!

Na trwającym właśnie salonie motoryzacyjnym w Los Angeles Honda zaprezentowała oficjalnie produkcyjną odmianę nowego modelu HR-V.

Samochód pozycjonowany poniżej modelu CR-V to odpowiedź na coraz większą liczbę niewielkich SUVó-w pokroju Chevroleta Trax (w Europie: Opla Mokki) czy nowej Mazdy CX-3.

Sylwetka w oczywisty sposób nawiązuje do współczesnych modeli japońskiego producenta. Przynależność do gamy modelowej Hondy zdradzają chociażby charakterystyczne kształty zderzaków, osłony chłodnicy czy reflektorów. Podobnie, jak w przypadku Nissana Juke, styliści starali się ukryć obecność drugiej pary drzwi przenosząc ich klamki na słupek C.

We wnętrzu znajdziemy m.in. zegary z centralnie umieszczonym prędkościomierzem i ciekłokrystaliczny, dotykowy ekran na konsoli centralnej. Ciekawym zabiegiem stylistycznym są dysze nawiewów ciągnące się przez całą deskę rozdzielczą przed pasażerem.

Reklama

Źródłem napędu jest benzynowy, czterocylindrowy silnik 1,8 l. Jednostka rozwija moc 138 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 172 Nm. Standardowo stosowana będzie sześciostopniowa, ręczna skrzynia biegów i napęd 4x4. Na liście opcji znajdzie się bezstopniowa przekładnia CVT. W jej przypadku, za napęd 4x4 trzeba będzie jednak dopłacić.

Dokładne specyfikacje zależeć będą od poszczególnych rynków. Wiadomo, że w USA podstawowe wersje otrzymają m.in. pakiet elektryczny, aluminiowe felgi czy kamerę cofania.

Samochód wzbogacić ma ofertę rynkową Hondy w początku przyszłego roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Honda HR-V
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy