Nowe "Auto Moto" już w kioskach!

W lipcowym wydaniu m.in.: szosowe auta sportowe w starciu na torze, nowy, rewolucyjny model Mini, porównanie ekskluzywnych maluchów, używany prawie-klasyk dla indywidualistów oraz wiele innych fascynujących motoryzacyjnych tematów.

Luksus w dobrym stylu

Reklama

Bentley Mulsanne to samochód dopracowany w każdym, najmniejszym szczególe. Elegancka limuzyna dla wytrawnych znawców, którym Rolls-Royce może wydawać się nieco zbyt ostentacyjny.

Prawie 3000 koni szalejących na torze...

Supermocne, superszybkie, supersportowe - 5 samochodowych supermarzeń walczy na torze. W porównaniu: Audi R8 5.2 FSI quattro, Corvette ZR1, Mercedes SLS AMG, Lamborghini Murcielago LP 670-4 Super Veloce, Porsche 911 Turbo.

Rodzinne Mini z napędem na 4 koła - abstrakcja stała się rzeczywistością

Wrażenia zza kierownicy najmocniejszej odmiany największego Mini w historii, z największą liczbą drzwi (aż 5!). Jakby tego było mało - to wersja z napędem na 4 koła. Tyle nowości w jednym modelu to duży test dla ortodoksyjnych fanów marki, ale i skuteczny lep na nowych klientów.

Francuskie Audi TT

Test nowego sportowego coupé Peugeota. Czy model RCZ jest w stanie nawiązać walkę z konkurentami w klasie Premium? W pierwszym sprawdzianie jego możliwości wersja z mocnym, ale oszczędnym dieslem 2.0 HDi.

Maluchy "na bogato"

Wśród małych aut stanowią prawdziwą arystokrację. Są starannie wykonane, dobrze wyposażone, podnoszą prestiż swoich użytkowników, no i kosztują odpowiednio dużo. Alfa Romeo MiTo, Citroën DS3 i Mini Cooper w starciu o względy (i portfele) zamożnych klientów.

Historyczna manipulacja Volkswagena

Volkswagen Garbus kabriolet oficjalnie świętuje swoje sześćdziesiąte urodziny, chociaż tak naprawdę liczy sobie już 72 wiosny. Gdzie zapodziało się brakujące 12 lat? Wyjaśnienie w artykule.

Nowojorska przygoda włoskiej "pięćsetki"

Ekskluzywny włoski maluch już niedługo zadebiutuje w Stanach - to swoista forpoczta, którą Fiat zamierza podbić serca Amerykanów. Pierwsze reakcje nowojorczyków na to auto wróżą mu całkiem obiecującą przyszłość.

Skandynawski oryginał

Saab 9-3 z lat 1998-2002 to dla wielu ostatni z prawdziwych, klasycznych Saabów. Takie auto z rynku wtórnego, zwłaszcza w topowej wersji Aero lub Viggen, to doskonała propozycja dla tych, którzy w samochodzie szukają czegoś więcej niż tylko środka transportu.

Wakacyjny program obowiązkowy

Najciekawsze motoryzacyjne muzea Europy w pigułce - opisy zbiorów, najważniejsze informacje praktyczne i ciekawostki. Nie wypada nie przeczytać, nie wypada nie odwiedzić choć jednego z nich.

Dowiedz się więcej na temat: Alex Minsky | auto | Auto Moto | Auto-Moto

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje