Frankfurt 2015

Mercedes-AMG C63 Coupe oficjalnie

Na kilka tygodni przed oficjalnym debiutem we Frankfurcie Mercedes opublikował pierwsze informacje dotyczące nowej klasy C Cupe w wersji 63 AMG.

Samochód, który trafi na niemiecki rynek w marcu przyszłego roku, otrzymał zmodyfikowane, doposażone w dyfuzory, zderzaki, osłonę chłodnicy z logiem AMG i wykonaną z aluminium maskę. Z tyłu uwagę przykuwają spojler wieńczący klapę bagażnika i poczwórne zakończenie układu wydechowego.

We wnętrzu znajdziemy m.in. kubełkowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, sportową - podciętą u dołu - kierownicę i logo AMG na desce rozdzielczej.

Mercedes-AMG C63 Coupe napędzany jest benzynowym silnikiem V8 o pojemności 4,0 l. Jednostka rozwija moc 476 KM i legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym 650 Nm oferowanym w zakresie od 1750 do 4500 obr./min. Motor sparowany jest ze zautomatyzowaną, dwusprzęgłową, siedmiostopniową przekładnią AMG SPEEDSHIFT MCT.

Reklama

Samochód przyspiesza do 100 km/h w 4 s i osiąga - limitowaną elektronicznie - prędkość maksymalną 250 km/h. Decydując się na opcjonalny pakiet AMG Driver's Package elektroniczna blokada może zostać przesunięta na 290 km/h!

W ofercie pojawi się też odmiana Mercedes-AMG C 63 S Coupe. Pod maską znajdzie się znany z sedana i kombi, podwójnie doładowany silnik 4,0 l V8. W tej konfiguracji jednostka może pochwalić się mocą aż 510 KM i maksymalnym momentem obrotowym 700 Nm.

Motor, który również współpracuje z siedmiostopniową skrzynią AMG SPEEDSHIFT MCT zapewnia rewelacyjne osiągi. Pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu w 3,9 s od startu. Prędkość maksymalna - tak, jak w przypadku słabszej wersji - to 250 km/h lub - po zdjęciu elektronicznego kagańca - 290 km/h.

By zapewnić panowanie nad taką mocą, Mercedes-AMG C63 Coupe wyposażony został w gruntownie zmodyfikowane zawieszenie. Niemieccy inżynierowie zdecydowali się poszerzyć rozstaw kół. Auto otrzymało też regulowane amortyzatory systemu AMG RIDE CONTROL, zmieniono nawet kąty pochylenia zwrotnic. Standardowym wyposażeniem będzie też tylny dyferencjał o ograniczonym uślizgu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mercedes C Klasa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy