Kia Stinger GTS - więcej emocji

Nowa wersja Stingera ma być świetnym wyborem dla miłośników driftowania. Co nowego w niej znajdziemy?

Stinger GTS bazuje na odmianie GT i wykorzystuje ten sam silnik 3.3 T-GDI o mocy 370 KM. Różnica polega na dysponowaniu ową mocą. Standardowo 60% trafia na tylną oś, a w trybie Sport aż 80%. Gdyby ktoś natomiast miał ochotę podriftować, to pojawił się dedykowany temu tryb jazdy, w którym przednia oś jest zupełnie odłączona.

Jeśli dodamy do tego dyferencjał o ograniczonym uślizgu, otrzymamy auto, które naprawdę lubi chodzić bokami. Co ciekawe ma być także dostępna wersja z napędem wyłącznie na tylną oś.

Reklama

Kia Stinger GTS to także zestaw dodatków stylistycznych, wśród których znajdziemy wstawki z włókna węglowego oraz dedykowany tej wersji, pomarańczowy lakier. Wnętrze utrzymano w czarnej tonacji.

Na koniec zła wiadomość - wersja ta powstanie w ilości zaledwie 800 egzemplarzy i prawdopodobnie wszystkie trafią na rynek amerykański.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy