Genewa 2017

Turbo S E-Hybrid – najmocniejszy model w ofercie Porsche Panamera

​Porsche po raz pierwszy wprowadza flagowy wariant jednej ze swoich linii modelowych z hybrydowym napędem plug-in.

4-litrowy silnik V8 z odmiany Turbo łączy się tu z jednostką elektryczną, co skutkuje mocą systemową 500 kW (680 KM) i imponującym zapasem siły napędowej: już przy obrotach nieznacznie powyżej biegu jałowego Panamera Turbo S E-Hybrid zapewnia 850 Nm momentu obrotowego.
W rezultacie od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,4 s, a jej prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.
Strategia doładowania czteronapędowego gran turismo pochodzi z supersamochodu 918 Spyder. W europejskim cyklu pomiarowym (NEDC) flagowa Panamera zużywa średnio 2,9 l/100 km. Zasięg modelu w trybie czysto elektrycznym sięga 50 km.

Reklama

Panamera Turbo S E-Hybrid jest standardowo oferowane z zawieszeniem pneumatycznym, zapewniającym balans wyjątkowy w skali swojego segmentu: komfort luksusowej limuzyny łączy z osiągami aut sportowych.

Nowy flagowiec drugiej generacji modelu Panamera zadebiutuje w Europie w lipcu 2017 r., a na kolejnych rynkach - w późniejszych miesiącach. Swoją światową premierę Panamera Turbo S E-Hybrid będzie świętować podczas salonu samochodowego w Genewie (7-19 marca 2017 r.). Od samego początku czterodrzwiowe gran turismo będzie dostępne również w wersji Executive, z rozstawem osi wydłużonym o 150 mm.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy