Czy to jeszcze niemieckie auto?

Audi Q7 wjeżdża do salonów. Na niektórych rynkach samochód ten jest w ofercie od początku marca, a do końca miesiąca będzie dostępne w większości europejskich państw.

W czerwcu samochód zostanie wprowadzony na rynek amerykański i chiński, a w drugiej połowie roku trafi na pozostałe rynki.

Na początku lata produkcja dzienna zostanie zwiększona z 200 do 300 samochodów. W ciągu roku wyprodukowanych zostanie od 50 000 do 70 000 pojazdów - w zależności od zapotrzebowania ze strony klientów.

Audi Q7 to pojazd bardzo międzynarodowy. Samochody zjeżdżają z taśmy produkcyjnej fabryki w słowackiej Bratysławie, do której trafiają wyprodukowane w zakładach w Ingolstadt i Neckarsulm istotne części karoserii oraz liczne komponenty. Silniki Audi Q7 pochodzą z węgierskiej fabryki Audi w Györ.

Reklama

W słowackim zakładzie przy produkcji Audi Q7 pracuje 3000 osób.

W tym kontekście trzeba zupełnie inaczej spojrzeć na stereotypy mówiące np, że japońskie auta są wytrzymałe, a francuskie się psują. Bo w czym jest lepsze Toyota Aygo od Peugeota 107, skoro oba te samochody powstają na tej samej linii produkcyjnej w czeskim Kolinie?

A z kolei osprzęt elektryczny w Audi, Mercedesie czy Fiacie pochodzi od niemieckiego Boscha...

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: niemiecki | Niemcy | auto | Audi | Audi Q7
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy