Okazje Lwa

W nowym tysiącleciu nabywcy samochodów są o wiele bardziej świadomi i szukają jakości oraz bezpieczeństwa. Takie są współczesne wymagania klientów, dotyczące samochodów używanych. Klienci są również lepiej poinformowani, a zatem bardziej kompetentni, świadomi oraz wykazują szczególną wiedzę jeśli dochodzi do zakupu, co należy wziąźć pod uwagę. Biorąc pod uwagę wszystkie te fakty Peugeot Polska wprowadził nowy Program Samochodów Używanych "OKAZJE LWA używany - gwarantowany". Program ten oparty został na międzynarodowych doświadczeniach marki.

Rynek samochodów używanych staje się niezmiernie ważny. Klienci mogą wybierać z olbrzymiej gamy samochodów używanych obejmującej coraz więcej "młodych" samochodów. Z tego też powodu auta wciąż stają się droższe, co oznacza, że klienci są bardziej wymagający. Coraz częściej zdarza się, że samochód używany z wyższego segmentu i z dobrym wyposażeniem jest droższy od mniejszych nowych samochodów. Firmy starają się zaoferować klientom maksimum bezpieczeństwa poprawiając prezentację poprzez zastosowanie nowatorskiego i profesjonalnego podejścia.

Reklama

Podczas tworzenia Programu Samochodu Używanego, firma Peugeot chciała aby był on jak najbardziej kompleksowy, a jednocześnie by dawał poczucie bezpieczeństwa. W Wielkiej Brytanii np. nie istnieją prawie żadne możliwości eksportu samochodów używanych (kierownica po prawej stronie), co zmusiło dealerów i producentów do działań, które oddaliłyby od nich widmo problemów związanych z magazynowaniem. Tak wczesne wprowadzenie Programu Samochodu Używanego oznacza, że rozwiązania brytyjskie w tym zakresie wyprzedzają resztę Europy o 7 do 8 lat. W 1987 roku, rynek samochodów używanych liczył 6 milionów w stosunku do 2 milionów pojazdów nowych. W 2001, sprzedaż samochodów używanych sięgnęła prawie 8 milionów, przy 2,5 milionach nowych. To czy trendy te się utrzymają stoi pod wielkim znakiem zapytania. Nie mniej jednak, nie ma w Wielkiej Brytanii żadnej wątpliwość, że podjęte działania i inicjatywy, wywarły pozytywny wpływ na sprzedaż samochodów używanych.

Brytyjski sukces wynikał miedzy innymi z tego, że samochody używane były bardzo dobrze przygotowane, prezentowały się jak nowe, a informacja o nich była pełna i przejrzysta. Odstępstwa od tych reguł były naprawdę nieliczne. Jest to dokładnie to co firma Peugeot Polska zamierza osiągnąć wprowadzając Program Używanego Samochodu "Okazje Lwa". Naturalnie, najważniejszą częścią tego programu jest zawartość Pakietu Zaufania Klienta, czyli pakietu korzyści jakie klient uzyskuje nabywając samochód poprzez "Okazje Lwa".

Do każdego używanego pojazdu (to znaczy do samochodu poniżej 5 lat i o przebiegu poniżej 150 000 km), klient Peugeota otrzyma: 12 miesięczną pełną gwarancję bez limitu kilometrów. Dochodzi do tego pakiet Peugeot Assistance przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu na cały okres gwarancji. Dokument wydany przez Autoryzowany Serwis PEUGEOT - "Świadectwo Stanu Technicznego" zaświadcza, że samochód przeszedł kontrolę techniczną 73 głównych punktów samochodu oraz że wszelkie usterki zostały usunięte. Taki standard jakości oznacza między innymi, że samochód będzie kompleksowo przygotowany wewnątrz i na zewnątrz. Klient może również liczyć na skorzystanie z oferty kredytowej, ubezpieczeniowej i leasingowej na takich samych warunkach jak klient kupujacy auto nowe. Co ważne można znaleźć u dealerów objętych programem także inne marki samochodów będące autami "Okazje Lwa".

Dzięki tak bogatej zawartości pakietu, nabywcy samochodu używanego będą tak samo spokojni i bezpieczni jak nabywcy nowych samochodów, które zawierają podobną gwarancję, jakość i zapewnioną sprawność. Przedłużenie gwarancji na następny rok wraz z pakietem Peugeot Assistance można będzie wykupić za określoną kwotę.

Peugeot bardzo poważnie podchodzi do swego nowego Programu Samochodu Używanego. Przed przystąpieniem do niego, dealerzy muszą zakwalifikować się do Programu spełniając szereg wymagań i kryteriów, a specjaliści z brytyjskiej agencji szkoleniowej i konsultingowej wspierają dealerów aby zapewnić utrzymanie wysokiego poziomu jakości. Obecnie 9 dealerów już uczestniczy w Programie, a kolejni przygotowują się do jego wdrożenia. Oczekuje się, że pod koniec przyszłego roku, wszyscy dealerzy z sieci Peugeot zostaną zakwalifikowani i włączeni do Programu. Dzięki temu cała sieć Peugeot będzie w stanie powiedzieć: "Zaopiekujemy się twoim nowym-starym samochodem".

Dowiedz się więcej na temat: nowy program | lwy | Lwów | peugeot | okazje

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje