Nowe silniki w Lancii Thesis

Flagowy pojazd w ofercie Lancii - Thesis, stał się teraz jeszcze ciekawszą propozycją dla klientów. W gamie dostępnych silników luksusowej lancii znalazły się dwie nowe jednostki napędowe - 175-konny diesel JTD 20v o pojemności 2,4 litra i 3,2-litrowy motor benzynowy V6 24v o mocy 230 KM.

Ponadto oferta Thesis stała się bardziej atrakcyjna, poprzez zmianę specyfikacji wyposażenia dla poszczególnych wersji, wzbogacenie oferty opcji dodatkowych oraz zmodyfikowanie wykorzystywanych do tej pory skrzyń biegów.

Reklama

Na wspomniane zmiany zdecydowano się w wyniku analizy danych dotyczących sprzedaży Lancii Thesis. Wynikało z nich, że najczęściej wybieraną wersją wyposażeniową była "Emblema", na którą zdecydowało się 75% kupujących. Najpopularniejszym silnikiem wśród nabywców modelu Thesis była jednostka wysokoprężna 2.4 JTD 10v, na którą zdecydowało się 64% klientów, natomiast najlepiej sprzedającym się silnikiem benzynowym był motor 3.0 V6 24v, który skusił 14% właścicieli flagowej lancii. W obliczu tych danych wyraźnie widać, jakie cele obrali sobie przedstawiciele włoskiej marki.

Nowe silniki nie zastępują, a jedynie uzupełniają ofertę jednostek montowanych obecnie. Obok 150-konnego silnika 2.4 JTD 10v znajdzie się mocniejszy, 175-konny 2.4 JTD 20v. Należy on do najnowszej generacji motorów wysokoprężnych wykorzystujących system Common-Rail II, rodziny nazwanej Multijet. W standardzie montowany on będzie z 5-stopniową, automatyczną skrzynią biegów, jednak od września tego roku będzie można zamówić też 6-biegową przekładnię ręczną.

Najmocniejszą jednostką w ofercie Thesis będzie teraz 3,2-litrowy silnik benzynowy V6 24v o mocy 230 KM. Motor ten znakomicie wpasował się w charakterystykę układu jezdnego flagowej lancii, dodając mu stabilności i lepszego wyważenia pomiędzy dynamiką a komfortem.

W wyposażeniu znalazły się też nowe elementy - fotele 'comfort' oraz system "bezkluczykowego" otwierania i uruchamiania pojazdu. Ten ostatni sam rozpoznaje obecność właściciela, pozwala otworzyć mu drzwi bez użycia kluczyka i uruchomić silnik po wciśnięciu przycisku na desce rodzielczej.

Nowa oferta Lancii Thesis będzie dostępna na rynku od końca czerwca. Znajdzie się w niej 16 wersji tego pojazdu:

2.4 JTD 20v (175 bhp) Comfortronic 'Emblema'
2.4 JTD 20v (175 bhp) Comfortronic 'Executive'
2.4 JTD 20v (175 bhp) 'Emblema' *
2.4 JTD 20v (175 bhp) 'Executive' *
2.4 JTD 10v (150 bhp) 'Emblema'
2.4 JTD 10v (150 bhp) 'Executive'
3.2 V6 24v (230 bhp) Comfortronic 'Emblema'
3.2 V6 24v (230 bhp) Comfortronic 'Executive'
3.0 V6 24v (215 bhp) Comfortronic 'Emblema'
3.0 V6 24v (215 bhp) Comfortronic 'Executive'
2.4 20v (170 bhp) Comfortronic 'Emblema'
2.4 20v (170 bhp) Comfortronic 'Executive'
2.4 20v (170 bhp) 'Emblema'
2.4 20v (170 bhp) 'Executive'
2.0 20v turbo soft (185 bhp) 'Emblema'
2.0 20v turbo soft (185 bhp) 'Executive'
* - dostępna od września

Gama obejmuje ponadto kuloodporne wersje 'Protecta', w dwóch standardach bezpieczeństwa - B6 oraz B4. Wyposażone w 3,0-litrowy silnik V6 24v Comfotronic, mogą być zamawiane we Włoszech od 3 czerwca.

Dowiedz się więcej na temat: JTD | silnik | motor | silniki | Lancia Thesis | BHP

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje