Delphi w Megane II

Delphi Corp. wygrał kontrakt o szacowanej wartości przekraczającej 2,5 mld USD na dostawę zaawansowanego systemu bezpośredniego wtrysku do silników wysokoprężnych dla Renault. Ten kontrakt stanowi zwieńczenie współpracy Renault i Delphi w wielu obszarach zaawansowanych technologii, w tym zeszłorocznego wprowadzenia pojazdów z systemem wtrysku nowej generacji. System wtrysku bezpośredniego firmy Delphi dostępny jest w nowym modelu Megane II, a także w modelach Clio i Kangoo z silnikiem 1.5 dCi.

Umowa z Renault na systemy common rail obowiązywać będzie aż do roku 2008. Technologia wtrysku bezpośredniego drugiej generacji firmy Delphi zyskała już uznanie w postaci kontraktów z koncernami Ford, Hyundai-Kia i PSA Peugeot Citroen. Do 2005 roku samochody z silnikami wysokoprężnymi będą stanowiły ponad 45% europejskiego parku samochodowego, w porównaniu z 39% dzisiaj. Delphi jest jedyną na świecie firmą, która oferuje możliwość dostarczenia kompletnych rozwiązań, włącznie z ;systemami wtrysku, układami zarządzania pracą silnika, kontroli emisji spalin oraz zarządzania paliwem.

Reklama

Inną technologią dostarczaną przez Delphi do nowego modelu Megane II jest sprężarka o zmiennym skoku (CVC) do układu klimatyzacji.

Tutaj foto-galeria nowego Renaulta.

Dowiedz się więcej na temat: firmy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje