Clooney i Fiat

Wykorzystywanie gwiazd w reklamach samochodów i nie tylko, nie jest nowatorskim pomysłem, nie jest również obarczone dużą dozą ryzyka. Na ten właśnie sposób promowania Idei zdecydował się Fiat.

Do udziału w reklamie zaproszono George'a Clooney'a, który we Włoszech posiada dom, i który jest znanym fanem włoskiego jedzenia, wina i samochodów.

Przy kręceniu reklamówki pracowało 70 osób, wykorzystano dwie kamery ręczne, jedną stacjonarną i jedną zamontowaną na samochodzie. Zużyto 5000 metrów taśmy filmowej, nakręcono 30 scen, a słowa "...and action" padły ponad pięćset razy.

W reklamie piękna kobieta (w tej roli modelka i aktorka Dara Tomanovich) podróżuje Fiatem Ideą. Wjeżdża do małego włoskiego miasteczka, wysiada, zostawia otwarte drzwi i odchodzi. Wtedy pojawia się mężczyzna uprawiający jogging (George Clooney), który zaintrygowany otwartymi drzwiami i samochodem, zatrzymuje się, zaczyna oglądać i w końcu wsiada do środka. Wtedy znów pojawia się kobieta, która pilotem zatrzaskuje Clooney'a w środku. Gdy ten zaczyna przepraszać, wsiada z tryumfalnym uśmiechem do środka i razem odjeżdżają.

Reklamę kończy tekst "George not included".

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiata | Fiat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama