Nowy Opel Astra. Pierwsza jazda

Przy okazji prezentacji kolejnych generacji wielu modeli, bardzo popularnym wśród producentów jest stwierdzenie, że nowe auto wyznacza standardy w swojej klasie.

Podobnie jest u Opla za sprawą najnowszej Astry, z tą jednak różnicą, że popularny kompakt produkowany w gliwickich zakładach rzeczywiście w wielu aspektach wskazuje kierunek rozwoju segmentu. Ot, choćby jest mniejszy od poprzednika.

Mniejsze wymiary zewnętrzne to nie jedyne zresztą atuty piątej generacji Astry. Tak, dobrze przeczytaliście atuty, bo skrócenie auta przełożyło się również na znaczne obniżenie masy własnej (nawet do 200 kilogramów!!!), a co za tym idzie także na zawartość portfeli przyszłych użytkowników.

Po raz pierwszy w segmencie aut kompaktowych zamówić będzie można matrycowe światła zbudowane z wykorzystaniem energooszczędnej i niezwykle efektywnej technologii LED.

Reklama

Takie rozwiązanie, znane do tej pory z modeli premium, zdecydowanie poprawia bezpieczeństwo podczas nocnej jazdy, o czym mieliśmy okazję przekonać się w trakcie oficjalnej prezentacji na pograniczu słowacko-austriackim. Polski produkt spisywał się znakomicie i to w zgodnej opinii nie tylko polskich dziennikarzy.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Opel Astra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy