Znamy polskie ceny nowego Volvo XC60

Wiadomo już, ile zapłacić trzeba będzie za nowe wcielenie Volvo XC60. Polski importer szwedzkiej marki opublikował właśnie wstępny cennik nowego modelu.

Otwiera go odmiana XC60 D4 190KM AWD Momentum wyceniona na 184 500 zł. Samochód ma być najlepiej wyposażonym modelem bazowym w swoim segmencie Podstawowy pakiet obejmuje m.in.: osiemnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich, tempomat, czujniki cofania, reflektory LED, tapicerkę winylowo-tekstylną, a także srebrne relingi dachowe i wykończenie wnętrza aluminiowymi elementami dekoracyjnymi.

Reklama

Dopłaty nie wymaga także radio High Performance z 9-calowym ekranem dotykowym, łącznością Bluetooth i z możliwością podłączenia Internetu.

Zgodnie z tradycją zadbano również o odpowiedni poziom ochrony pasażerów. Flagowy system bezpieczeństwa - City Safety - jest wyposażeniem standardowym. W modelu XC60 został on znacząco ulepszony. Samochód samoczynnie zahamuje, a nawet zmieni tor jazdy podczas różnych sytuacji drogowych, które mogłyby się skończyć kolizją. Kamery wykrywają pieszych, rowerzystów i duże zwierzęta - zarówno w dzień, jak i w nocy.

Za dopłatą można mieć system Pilot Assist z aktywnym tempomatem utrzymujący samochód na właściwym pasie np. na autostradach, a także system BLIS, który nie tylko ostrzega przed pojazdami w martwym polu, ale także skoryguje tor jazdy samochodu zarówno podczas zmiany pasa oraz w innych scenariuszach drogowych.

W cennikach znajdą się również bogatsze odmiany Inscription (od 203 900 zł) i R-Design (od 196 900 zł).

Początkowo Volvo XC60 będzie oferowane wyłącznie z mocnymi silnikami Diesla: D4 AWD 190 KM oraz D5 AWD 235 KM. Będą też dwie odmiany benzynowe: T5 AWD 254 KM oraz T6 AWD 320 KM. Od początku będzie można zamówić wersję hybrydową T8 Twin Engine 407 KM.

W chwili debiutu dostępne będą wyłącznie wersje z napędem na cztery koła połączone z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Manualna przekładnia będzie dostępna wyłącznie w wersji D4 i dołączy do oferty jeszcze w tym roku. Odmiany przednionapędowe oraz jednostki napędowe o niższej mocy będą dostępne w przyszłym roku.

Najtańsza odmiana z silnikiem benzynowym T5 (254 KM) wyceniona została na 199 tys. zł. Topowa wersja hybrydowa - T8 (407 KM) z pakietem wyposażenia R-Design to wydatek 293 900 zł.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje