Mitsubishi jak ciepłe bułeczki

Luty był najlepszym miesiącem sprzedaży aut Mitsubishi w Polsce w całej historii firmy.

W tym najkrótszym miesiącu roku sprzedano 758 samochodów - o niemal 160% więcej niż przed rokiem. W lutym status bestsellera utrzymał lancer a drugą pozycję przejął nowy colt.

Reklama

W sumie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy bieżącego roku 1440 klientów zdecydowało się na zakup auta ze znakiem Trzech Diamentów, co stanowi 126% wzrost. Ponad jedna trzecia z tych aut to lancery, drugi najpopularniejszy model to outlander, a nowy colt zdobył trzecią pozycję wśród najpopularniejszych modeli Mitsubishi.

Dobra passa Mitsubishi w Polsce trwa nieprzerwanie od kwietnia 2007 roku - od tego czasu firma regularnie notuje comiesięczny wzrost sprzedaży. Nie zakłóca jej nawet globalny kryzys ekonomiczny, a dynamika wzrostu należy do największych wśród importerów w naszym kraju.

W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 571 takich aut - 199 Lancerów Sedan (3,5-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 352 Lancery Sportback i 20 Lancerów Evolution.

Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 399 klientów notując ponad 90% wzrost sprzedaży.

Do lutego sprzedano 346 Coltów - 274 auta 5-drzwiowe (aż 4,5-krotnie więcej niż przed rokiem) i 72 3-drzwiowe (85% więcej).

O prawie 30% zwiększyła się także sprzedaż Mitsubishi Grandisa.

Dowiedz się więcej na temat: mitsubishi | bułeczki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje