Nowe Porsche Boxster i Cayman GTS

Porsche rozszerza swoją ofertę o nowe modele z rodziny 718 - Boxstera i Caymana w wersji GTS. W stosunku do poprzedników auta pochwalić się mogą m.in. większą mocą.

Zgodnie z tradycją serii GTS, samochody poznamy po licznych czarnych dodatkach. Standardem są dymione klosze reflektorów (z przodu biksenonowe) i lakierowane na czarny mat aluminiowe obręcze w rozmiarze 20 cali. Czarne są też wloty powietrza (w pasie przednim i nadkolach) oraz dwie, umieszczone centralnie, końcówki układu wydechowego.

Reklama

Nowe Boxster i Cayman GTS mogą się też pochwalić lepszymi osiągami. Inżynierowie od nowa zaprojektowali układ dolotowy i zmielili nastawienia turbosprężarki. Dzięki temu czterocylindrowy boxer o pojemności 2,5 l rozwija teraz 365 KM. To o 15 KM więcej niż w modelach serii S i o 35 KM więcej, niż w pozbawionym turbodoładowania poprzedniku.

Jednostka napędowa generuje obecnie maksymalny moment obrotowy 430 Nm oferowany w bardzo szerokim zakresie prędkości obrotowych od 1900 do 5000 obr./min. W połączeniu z dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnią PDK (opcja) i pakietem Chrono (standard) auta przyspieszają do 100 km/h w 4,1 s i osiągają prędkość maksymalną 290 km/h.

Wyposażenie standardowe obejmuje m.in.: system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą dyferencjału oraz aktywne zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management) oferujące o 10 mm niższy prześwit.

Nowe Porsche Boxster i Cayman GTS można już zamawiać u dealerów niemieckiej marki. Pierwsze egzemplarze trafić maja do nabywców w połowie grudnia bieżącego roku. Ceny w Niemczech rozpoczynają się od 78 160 tys. euro w przypadku Boxstera i 76 137 tys. euro w przypadku Caymana.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje