Lancer evo z automatem

Mitsubishi wprowadza na rynek japoński dwie nowe wersje lancera. Mowa o evo IX MR (Mitsubishi Racing) w wersjach sedan oraz... kombi.

Oznaczenia MR przyznawane są tylko najmocniejszym i najszybszym pojazdom ze stajni Mitsubishi. Wcześniej miano to zyskały tylko lancery evo VIII.

Reklama

Lancery evo IX MR napędzane są znanym i sprawdzonym dwulitrowym silnikiem benzynowym z doładowaniem. Dokonano niewielkiej modyfikacji turbosprężarki, w zawieszeniu zastosowano sprężyny Eibach i amortyzatory Bilstein.

Za rozkład napędu odpowiada elektronika, a dokładnie system Super AYC (Active Yaw Control), który tak przekazuje moment obrotowy na poszczególne koła, by zapewnić jak największą przyczepność niezależnie od warunków.

Evo IX MR sedan oferowane jest w dwóch wersjach. GSR wyposażono w sześciobiegową skrzynię biegów i samochód ten przeznaczony jest do jazdy codziennej. Natomiast RS posiada skrzynię pięcioprzekładniową i przeznaczony jest do sportu.

Również lancer evo wagon posiada dwie wersje. GT wyposażono w sześciostopniową skrzynię manualną, zaś GT-A - w pięcioprzekładniowy automat.

MR sedan napędzany jest silnikiem o mocy 280 KM i momencie 400 Nm (GSR) lub 407 Nm (RS). Z kolei wagon GT posiada moc 280 KM i moment 392 Nm. GT-A jest nieco słabsze. Moc to 272 KM, a moment - 343 Nm.

Dowiedz się więcej na temat: mitsubishi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje