Lamborghini Urus z pakietem... offroadowym

SUV powinien, przynajmniej w teorii, nie bać się zjechania z utwardzonej drogi. Lamborghini najwyraźniej wzięło to sobie do serca.

Lamborghini Urus to supersamochód w skórze SUVa. Mierzący ponad 5,1 m długości model napędzany jest 4-litrowym, podwójnie doładowanym V8 o mocy 650 KM, które rozpędza go do 100 km/h w 3,6 s. Prędkość maksymalna, tego ważącego 2,2 t samochodu, to 305 km/h.

Urus wydaje się być więc stworzony, jeśli nie na tor, to przynajmniej na niemiecką autostradę. Mimo to, Włosi postanowili dołączyć do listy jego opcji pakiet offroadowy. Pozwala on zwiększyć prześwit o dodatkowe 35 mm (w sumie 248 mm), a dzięki zmienionym zderzakom poprawione zostały kąty zejścia i natarcia. Zamiast 26,8 st. oraz 20,3 st., jest to 28,3 st. oraz 27,9 st.

Reklama

W poruszaniu się po bezdrożach pomagają też terenowe tryby jazdy - Terra (na błoto i trawę), Sabbia (piasek) oraz Neve (śnieg). Do kompletu otrzymujemy opony wielosezonowe nawleczone na 21-calowe felgi (najmniejsza średnica dostępna w Urusie). Warto przy okazji zainteresować się dodatkowym pakietem, obejmującym spryskiwacze zintegrowane z wycieraczkami (poprawiają skuteczność i zmniejszają zużycie płynu) oraz spryskiwacz kamery cofania. Podczas offroadowych wypraw mogą się przydać.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama