Renault z Toyotą, Volvo, BMW i innymi

Firma Renault po raz pierwszy w swojej promocji zastosowała reklamę porównawczą.

Wykorzystano w niej ranking organizacji Euro-NCAP i pokazano gorszą w klasyfikacji bezpieczeństwa konkurencję. Zapytaliśmy przedstawiciela Renaulta o motywy takiego działania oraz o to dlaczego zdecydowano się na wykorzystanie w reklamie cudzych marek.

Reklama

Chcieliśmy wzmocnić wizerunek marki Renault podkreślając, że Renault jest pod względem bezpieczeństwa absolutnym liderem w branży motoryzacyjnej. Zastosowanie reklamy porównawczej, a tym samym wykorzystanie wizerunku marek konkurencyjnych miało za zadanie uwiarygodnić przekaz -

powiedziała nam Teresa Wielowieyska, szef reklamy Renault Polska.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwa filmy reklamowe; 30-sekundowy oraz 10-sekundowy.

Wersja dłuższa spotu została wykorzystana w pierwszej fazie kampanii, natomiast od 8 marca w stacjach telewizyjnych pokazywana jest wersja skrócona, która przedstawia esencję przekazu, komunikując, ze Renault jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa.

Spoty są one emitowane w kilku polskich telewizjach.

Dowiedz się więcej na temat: volvo | BMW

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje