Premiery Los Angeles Auto Show 2015
Honda Civic Coupe
Niedawno Honda zaprezentowała X generację Civica w wersji sedan, a teraz przyszedł czas na odmianę coupe. Auto wyróżnia się oryginalną stylistyką (szczególnie z tyłu), a we wnętrzu znalazły się znacznie lepsze, niż poprzednio, materiały wykończeniowe oraz nowy system multimedialny. Pod maską po raz pierwszy doładowany silnik (1.5 l o mocy 174 KM).
Mercedes SL
Zmodernizowana wersja luksusowego roadstera Mercedesa zadebiutowała w Los Angeles. Najbardziej zmienił się przód auta, który upodobnił się do najnowszych modeli niemieckiego producenta. Modyfikacje tylnej części nadwozia oraz wnętrza są kosmetyczne.
Volkswagen Jetta GLI
Jetta GLI to Golf GTI w skórze sedana. W Los Angeles zaprezentowano jego zmodernizowaną wersję. Auto zmieniło się w niewielkim stopniu, a wśród najważniejszych zmian warto wymienić nowy system multimedialny. Pod maską 2-litrowe TSI o mocy 211 KM.
Kia Optima kabriolet
Optima bez dachu to koncepcyjny pojazd przygotowany z myślą o targach SEMA. Zawitał on jednak również do Los Angeles.
Dodge Viper
Najnowszej generacji Vipera nie mogło zabraknąć w Los Angeles. Auto napędzane jest silnikiem 8,4 l o mocy 640 KM.
Acura NSX
Acura NSX, czyli długo wyczekiwany supersamochód Hondy. Hybrydowy pojazd napędzany jest podwójnie doładowanym V6 i 3 silnikami elektrycznymi. Moc systemowa 550 KM.
BMW i8
Zadomowiony już na rynku konkurent NSXa, ale bardziej nastawiony na korzystanie z silników elektrycznych. Napędzany 1,5-litrową, doładowaną jednostką i motorami elektrycznymi. Moc systemowa 362 KM.
Infiniti QX30
Japońska marka mocno wchodzi do klasy kompaktów. Niedługo po zaprezentowaniu hatchbacka, Infiniti pokazało spokrewnionego z nim crossovera.
Nissan Sentra
Zmodernizowany, kompaktowy sedan Nissana pojawił się na salonie w Los Angeles. Auto otrzymało stylistykę upodobniającą je do większej Maximy, a także odświeżone wnętrze.
Subaru Outback
Najnowsza generacja uterenowionego kombi Subaru. W Ameryce oferowany z silnikami 2.5 oraz 3.6 l, napędem na cztery koła i przekładnią CVT.
Buick LaCrosse
Nowa odsłona flagowej limuzyny Buicka debiutuje w Los Angeles. Pod maską 3,6-litrowe V6 o mocy 305 KM.
Chevrolet Corvette Stingray
Najnowsza generacja kultowego, amerykańskiego coupe pojawiła się w Los Angeles. Pod maską V8 6.2 l o mocy 450 KM.
Range Rover Evoque Convertible
Długo wyczekiwany kabriolet na bazie stylowego, brytyjskiego crossovera został pokazany w Los Angeles.
Ford Escape
Amerykańska wersja Kugi przeszła gruntowną modernizację. Można spodziewać się, że niebawem trafi również do Europy.
Jaguar X-Pace
Na salonie samochodowym w Los Angeles nie mogło zabraknąć pierwszego SUVa w historii Jaguara - X-Pace'a.
Ford Mustang
Najnowsza generacja kultowego muscle cara. Pod maską silniki 2.3 EcoBoost oraz 5-litrowe V8.
Fiat 124 Spider
Mazda MX-5 we włoskim przebraniu została wreszcie oficjalnie zaprezentowana. Mocno zmienione nadwozie, identyczne wnętrze, a pod maską doładowany silnik 1.4 l.
Kia Sorento
Ekstremalna wersja koreańskiego SUVa została zaprojektowana z myślą o targach SEMA.
Alfa Romeo Giulia
Nowość of Alfy Romeo zadebiutowała w Stanach. Podobnie jak w przypadku europejskiej wersji, pokazano ją tylko w topowej, 510-konnej odmianie.
Hyundai Elantra
Koreański kompaktowy sedan doczekał się kolejnej generacji. Na liście wyposażenie znalazło się sporo nowoczesnych asystentów wspomagających bezpieczeństwo czynne.
Scion C-HR
To oczywiście Toyota C-HR, którą widzieliśmy już na europejskich targach. Koncept zapowiada nowy model, który pojawi się na rynku w przyszłym roku.
Scion C-HR
Samochód otrzyma napęd hybrydowy, a także atrakcyjną, choć zapewne mniej futurystyczną, stylistykę.
Volkswagen Beetle Dune
Sympatyczny Beetle w wersji Dune to zwiększony o 1 cm prześwit i garść "terenowych" dodatków, takich jak słony dolnych partii nadwozia.
Kia Sportage
W tak tajemniczym przebraniu Kia pokazała w Los Angeles nowego Sportage'a.
Kia Sportage
Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzednika, jednym z głównych atutów nowego Sportage ma być przyciągająca wzrok stylistyka.
Kia Sportage
To już trzecia generacja popularnego crossovera.
Fiat 124 Spider
124 Spider wykorzystuje podzespoły Mazdy MX-5, ale zauważalnie się od niej różni, szczególnie z przodu.
Fiat 124 Spider
Moment premiery nowego Spidera. Nad nim poprzednik, którego produkcja zakończyła się w 1985 roku.