Opel zmienia wygląd swojego logo

Opel ma nową "oprawę wizualną". Jak wyjaśnia producent, logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego sygnalizują innowacyjność, jako atut marki Opel. Celem tych zabiegów jest "jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd" (chyba wygląd logo, ale może też aut - producent nie uściślił).

Firma przedstawia kolejne elementy swojej nowej estetyki "Nowy Opel" - nowe logo, nową czcionkę i nowy kolor. W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach zmodernizowanego i nowej generacji Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce.

Nowe wzornictwo Opla koncentruje się na najważniejszych aspektach, eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. W nowym logo pierścień otaczający znak "blitz" jest węższy. Nowa czcionka o nazwie "Opel Next" również jest "lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta". Występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej. Całe logo jest płaskie, pozbawione cieniowania i jednolicie czarne. Opel idzie tym samym śladem Volkswagena oraz BMW, które także zmieniły swoje ozdobne znaczki (trójwymiarowe, cieniowane, chromowane) na takie wyglądające jak narysowane długopisem na kartce, co jest podobno wyrazem progresywności.

Reklama

Nowy żółty kolor Opla ma symbolizować elektryczność, choć nigdy dotąd nie łączył żółtego z elektromobilnością, za to żółty od dawna jest kolorem typowym dla Opla, więc przynajmniej tutaj zachowano spójność.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy