Dacia Sandero i Jogger z nową hybrydą i LPG. Spring ma nawet 100 KM

Dacia Sandero Jogger przeszły modernizację. Zmieniono wygląd i wprowadzono nowe napędy.
Dacia Sandero Jogger przeszły modernizację. Zmieniono wygląd i wprowadzono nowe napędy.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Jak zmieniła się Dacia Sandero i Jogger?
  2. Co nowego wewnątrz Dacii Sandero i Jogger?
  3. Jakie nowe napędy ma Dacia Sandero i Jogger?
  4. Co zmieniło się w Dacii Spring?
  5. Nowe napędy Dacii Spring

Jak zmieniła się Dacia Sandero i Jogger?

Nowoczesny przód białego samochodu z czarnym grillem i stylizowanymi światłami LED, oznaczony francuską tablicą rejestracyjną VV-888-VV.
Po modernizacji Dacia Jogger i Sandero (w tym Sandero Stepway) zostały wyposażone w nową osłonę chłodnicy i światła do jazdy dziennej w kształcie odwróconej litery "T".Maciej OlesiukINTERIA.PL
Nowoczesny, żółty SUV zaparkowany w hali wystawowej, widok od tyłu, w tle biały samochód, metalowe konstrukcje i osoby siedzące na ławkach.
W Dacii Sandero Stepway, oprócz nowych świateł pojawił się również przeprojektowany tylny zderzak i nową listwę w kolorze matowej czerni biegnącą między światłami.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Co nowego wewnątrz Dacii Sandero i Jogger?

Nowoczesne wnętrze samochodu z cyfrowym kokpitem, dużym centralnym ekranem dotykowym, minimalistyczną deską rozdzielczą oraz kierownicą z logo producenta, fotele i maty podłogowe wykończone wysokiej jakości materiałami.
W ramach modernizacji wewnątrz pojawiła się nowa kierownica oraz 10-calowy ekran multimediów.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jakie nowe napędy ma Dacia Sandero i Jogger?

Otwarta maska samochodu ukazująca szczegóły silnika i elementów pod maską, widoczne logo marki Dacia oraz tablica rejestracyjna z numerem VV-888-VV.
W Dacii Jogger, a od czwartego kwartału 2026 r. także w Sandero Stepway, pojawi się nowy układ hybrydowy generujący 155 KM i 205 Nm.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Otwarta maska żółtego samochodu odsłaniająca nowoczesny silnik z licznymi przewodami, częściami elektronicznymi oraz akumulatorem z wyraźnie oznakowanymi elementami bezpieczeństwa.
Nowością w obu wariantach Sandero oraz w Joggerze będzie trzycylindrowy turbodoładowany silnik 1,2 generujący 120 KM i 200 Nm. Współpracować on będzie z instalacją LPG. Maciej OlesiukINTERIA.PL

Co zmieniło się w Dacii Spring?

Jasnoniebieski samochód elektryczny marki Dacia Spring nowej generacji, zaparkowany w przestronnym, zadaszonym pomieszczeniu. Auto ma charakterystyczną czarną maskownicę, nowoczesne reflektory LED, czarne felgi i widoczne detale na zderzakach. W tle no...
Po modernizacji Dacia Spring została wyposażona we wzmocnioną część platformy i nowy akumulator.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Zobacz również:

    Nowe napędy Dacii Spring

    Białosrebrny samochód Dacia Spring zaparkowany w jasnym pomieszczeniu na betonowej posadzce, widok z tyłu, dobrze widoczna tablica rejestracyjna oraz charakterystyczne tylne lampy pojazdu.
    Dacia Spring dostępna będzie również z nowymi układami napędowymi. Zamiast wariantów o mocy 45 KM i 65 KM w ofercie znajdą się układy generujące 70 KM i 100 KM.Maciej OlesiukINTERIA.PL
    Panel środkowy samochodu z nowoczesną dźwignią zmiany biegów automatycznej skrzyni, obok widoczny przycisk trybu parkowania oraz fragment fotela z materiałową tapicerką.
    W ramach modernizacji Dacii Sandero i Jogger skrzynia automatyczna została wyposażona w nową dźwignię.Maciej OlesiukINTERIA.PL
    Tylna część beżowego samochodu marki Dacia Jogger z widocznym logo i tablicą rejestracyjną, z przodu po lewej stronie znajduje się żółty samochód tej samej marki, całość ustawiona w hali wystawowej.
    Nowe tylne światła Dacii Jogger również nawiązują do litery "T".Maciej OlesiukINTERIA.PL
    Trzy nowe samochody marki Dacia, ustawione w przestronnej, dobrze oświetlonej hali wystawienniczej, na pierwszym planie żółty crossover, po bokach dwa białe modele, nad nimi duży napis DACIA.
    Dacia Sandero i Jogger to trzon sprzedaży rumuńskiej marki. Pierwszy z modeli zdobył tytuł najchętniej kupowanego samochodu w 2024 roku w Europie. Maciej OlesiukINTERIA.PL
    Dacia Duster III. Najlepsze nowe auto dla Kowalskiego?INTERIA.PL