Jakość mitem? Wyjaśnienie Mercedesa

Mercedes w Polsce jest synonimem auta luksusowego, perfekcyjnie wykończonego, które odwiedza serwis tylko przy okazji przeglądów gwarancyjnych. Okazuje się jednak, że czasami rzeczywistość odbiega od wyobrażeń. Do naszej redakcji napisał Czytelnik, który wziął w leasing samochód Mercedesa. Opisał problemy (TUTAJ forum na ten temat), z jakimi przyszło mu się zmagać...

article cover
INTERIA.PL

Dzisiaj, zgodnie z obietnicą, stanowisko polskiego przedstawiciela producenta, firmy DaimlerChrysler Automotive Polska.

W związku z listem (...) pragnę przede wszystkim wyrazić ubolewanie, że nasz Klient poczuł się potraktowany niewłaściwie i straciwszy zaufanie do swoich partnerów (mam nadzieję, że nie do marki) postanowił przenieść dyskusję na inne forum.

Ze swojej strony informuję, że sprawa (...) jest nam znana, z uwagą monitorowana, a ASO Mercedes-Benz (...) w Gdańsku był i jest w stałym kontakcie z Klientem.

W trzy miesiące od zakupu samochodu (3 września 2003), podczas której to transakcji Klient podpisał tzw. DSW (dokument wydania pojazdu) stwierdzający, że "samochód jest sprawny technicznie i bez usterek", zgodnie ze standardami Mercdes-Benz i w ramach programu badania poziomu zadowolenia klienta (Customer Satisfaction Intdex) (...) otrzymał od nas stosowna ankietę. Zglosił w niej trzy krytyczne uwagi, które nota bene były w tym momencie już historią, jako ze zostały pozytywnie załatwione na zasadzie "good will" na linii Klient – ASO Mercedes-Benz (...).

Jak wynika z przeanalizowanej, bardzo już obszernej w tej sprawie korespondencji, wszystkie konkretne i obiektywnie sprawdzalne wnioski reklamacyjne zgłoszone do dealera zostały załatwione na korzyść klienta (łącznie z niekonwencjonalnym pytaniem, w jakim mieście pojazd wyprodukowano; w Bremie - informacja pisemna z dnia 18.09.2003).

Lwia część listu (...) dotyczy jednak jego odczuć z użytkowania pojazdu, o których z natury rzeczy nie można obiektywnie dyskutować i czego przez grzeczność i szacunek dla naszego Klienta czynić nie będę.

Pozostaje mi jedynie powtórzyć zaproszenie wystosowane przez ASO (...) (ostatnie w dniu 26.02.04) do udostępnienia samochodu w celu wyjaśnienia wszystkich zgłaszanych przez Klienta uwag.

Z poważaniem

Ewa Łabno-Fałęcka

Dyrektor PR

DaimlerChrysler Automotive Polska

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas