Leapmotor B10 kosztuje 120 tys. zł i zaskakuje zasięgiem. A to nie koniec zalet

Leapmotor B10 to trzeci model tej chińskiej marki na polskim rynku
Leapmotor B10 to trzeci model tej chińskiej marki na polskim rynkuMichał DomańskiINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Wymiary Leapmotora B10 są typowe dla kompaktowego SUV-a
  2. Wnętrze B10 jest naprawdę przestronne
  3. Wszystkim sterujemy z ekranu, czyli obsługa Leapmotora B10
  4. Leapmotor B10 potrafi zaskoczyć zużyciem energii i zasięgiem
  5. Leapmotor B10 - cena i konkurenci

Wymiary Leapmotora B10 są typowe dla kompaktowego SUV-a

Srebrny SUV zaparkowany na żwirowym placu, w tle egzotyczny budynek z dachem pokrytym dachówką, otoczony palmami i ozdobnymi roślinami.
Leapmotor B10 mierzy nieco ponad 4,5 m, a jego rozstaw osi to 2,74 m Michał DomańskiINTERIA.PL
Srebrny samochód elektryczny zaparkowany na żwirowym parkingu przed drewnianą altaną ozdobioną palmami.
Z tej perspektywy widać podobieństwa B10 do większego modelu marki, czyli C10Michał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze B10 jest naprawdę przestronne

Widok na przednie wnętrze nowoczesnego samochodu z otwartymi drzwiami, dwa wygodne fotele pokryte skórzaną tapicerką, czytelna deska rozdzielcza z ekranem dotykowym, przestronna przestrzeń, starannie wykończone detale.
Fotele w B10 są wygodne, ale mają przeciętne trzymanie boczne Michał DomańskiINTERIA.PL
Tylny rząd siedzeń samochodu z czarną tapicerką skórzaną, widoczne trzy miejsca siedzące, zagłówki oraz detale wnętrza pojazdu, jak boczki drzwiowe i nawiewy powietrza.
Leapmotor B10 zapewnia naprawdę dużo miejsca na tylnej kanapie Michał DomańskiINTERIA.PL
Pusty bagażnik samochodu z czarną tapicerką, w rogu widoczne niewielkie czarne etui lub zestaw narzędzi, oświetlenie po prawej stronie, tylne siedzenia samochodu w tle.
Bagażnik Leapmotora B10 na żywo wydaje się nieco wąski, ale ma niezłą pojemność i ma bardzo regularne kształty Michał DomańskiINTERIA.PL
Otwarty przedni bagażnik samochodu elektrycznego z widocznym schowkiem oraz umieszczoną po prawej stronie niebieską nakrętką zbiornika na płyn.
Pod maską B10 znajdziemy niewielki schowek, akumulator, zbiornik płynu do spryskiwaczy i sporo wolnej przestrzeniMichał DomańskiINTERIA.PL

Wszystkim sterujemy z ekranu, czyli obsługa Leapmotora B10

Nowoczesna deska rozdzielcza samochodu elektrycznego z dużym dotykowym ekranem centralnym, zaawansowaną kierownicą oraz panelami sterowania na drzwiach kierowcy i konsoli środkowej.
Chromowane nawiewy urozmaicają wnętrze Leapmotora B10, ale sama deska rozdzielcza to połacie plastiku Michał DomańskiINTERIA.PL
Duży ekran dotykowy we wnętrzu nowoczesnego samochodu wyświetla interfejs systemu multimedialnego z wizualizacją samochodu oraz informacjami o stanie pojazdu, klimatyzacji i multimediach. Poniżej ekranu widoczne nawiewy wentylacyjne.
Ekran o przekątnej 14,6 cala robi bardzo dobre wrażenie Michał DomańskiINTERIA.PL
Dźwignia automatycznej skrzyni biegów z oznaczeniami trybów jazdy zamontowana przy kierownicy samochodu, w tle wyświetlacze cyfrowe kokpitu.
Leapmotor B10 to kolejny samochód, w którym wybierak kierunku jazdy jest wzorowany na rozwiązaniu stosowanym przez Mercedesa Michał DomańskiINTERIA.PL

Leapmotor B10 potrafi zaskoczyć zużyciem energii i zasięgiem

Cyfrowy wyświetlacz deski rozdzielczej samochodu elektrycznego z wizualizacją pojazdu pośrodku oraz informacjami o prędkości, przebiegu, zużyciu energii i temperaturze.
Leapmotor B10 potrafi zaskoczyć zużyciem energii - wynik na poziomie 13 kWh/100 km można uzyskać bez silenia się na ecodriving Michał DomańskiINTERIA.PL
Otwarta klapka wlewu prądu samochodu elektrycznego z widocznym złączem ładowania oraz gumowymi osłonami przewodów, fragment tylnego nadkola z oponą.
B10 z większą baterią pozwala na ładowanie z mocą 168 kW Michał DomańskiINTERIA.PL
Duży ekran dotykowy samochodu wyświetlający ustawienia pojazdu, widoczny jest cyfrowy interfejs z opcjami regulacji trybów jazdy, hamowania rekuperacyjnego oraz klimatyzacji, po prawej stronie ekranie wizualizacja SUV-a.
Leapmotor B10 całkiem dynamicznie reaguje na mocniejsze wciśnięcie gazu, szczególnie w trybie Sport Michał DomańskiINTERIA.PL
Srebrny, nowoczesny samochód elektryczny zaparkowany na żwirowym placu na tle klimatycznej restauracji z czerwonym dachem i palmą. Na tablicy rejestracyjnej widoczny włoski numer.
Światła do jazdy dziennej zlewają się z wąskim czarnym paskiem, zaś główne reflektory z lakierowanymi na czarno elementami zderzaka. Według projektantów, dopóki ich nie włączymy, w ogóle nie widać, że tam są Michał DomańskiINTERIA.PL

Leapmotor B10 - cena i konkurenci

Leapmotor B10 - cennik

 
Life
Design
Cennik premierowy
Pro 57 kWh
119 990 zł
-
ProMAX 67 kWh
125 300 zł
131 600 zł
Cennik podstawowy
Pro 57 kWh
124 900 zł
-
ProMAX 67 kWh
133 300 zł
139 600 zł

Zobacz również:

    Leapmotor B10
    Leapmotor B10 Michał DomańskiINTERIA.PL
    Tył srebrnego samochodu elektrycznego marki Leapmotor z czerwonym pasem świetlnym oraz literami logo na klapie bagażnika, w tle palma i fragment dachu wraz z niebieskim niebem.
    Leapmotor B10 Michał DomańskiINTERIA.PL
    Przednie koło samochodu na żwirowej drodze, widoczna elegancka felga oraz fragment maski i reflektora auta, w tle dom z palmą i banerem z napisem Macao.
    Leapmotor B10 Michał DomańskiINTERIA.PL
    Składany uchwyt na kubek zamontowany w konsoli środkowej samochodu, wykonany z ciemnego tworzywa, z widocznymi matowymi strukturami powierzchni
    Leapmotor B10Michał DomańskiINTERIA.PL
    Baic 5 z LPG za 1 zł. Polacy znów pokochali nowe auta na gazINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?