Nissan Navara zmodernizowany

Obecna na rynku od pięciu lat obecna generacja Navary doczekała się szeregu zmian, w tym poprawionego silnika.

Czym wyróżnia się odświeżona Navara na tle wcześniejszej wersji? Właściwie niczym - producent milczy na temat zmian wizualnych. Wspomina jedynie o nowych wzorach felg aluminiowych oraz poprawionych kątach zejścia (z 25 do 27 st.) i rampowym (z 22 do 23 st.). Uzyskano to dzięki podwyższeniu o 25 mm tylnego zawieszenia.

We wnętrzu z kolei zastosowano nowy system multimedialny z 8-calowym ekranem i połączeniem z internetem, co pozwala na zdalne sterowanie niektórymi funkcjami auta. Właściciele Navary zauważą tez krótszy drążek zmiany biegów - pojawił się on tam przy okazji zmiany całej przekładni, która ma teraz inaczej zestopniowane biegi.

Reklama

Inżynierowie Nissana wzięli na warsztat również diesla 2.3 dCi, który co prawda nadal ma 160 KM, ale dzięki zastosowaniu drugiej turbosprężarki, udało się poprawić przebieg momentu obrotowego, który przy okazji wzrósł z 403 do 425 Nm.

Kolejną nowością jest wersja z krótką kabiną, która otrzymała pięciodrążkowe zawieszenie tylne, co zapewnia wyższy komfort jazdy. O bezpieczeństwo dbają natomiast hamulce tarczowe, które teraz zastosowano przy wszystkich kołach. Zależnie od wersji udało się też zwiększyć ładowność - od 54 do 135 kg.

Nowego Nissana Navarę z podwójną kabiną kupimy za 127 720 zł brutto w bazowej odmianie Visia. Najpopularniejsza konfiguracja, czyli Tekna z automatyczną skrzynią biegów i 190-konnym silnikiem kosztuje 167 586 zł.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy