Ford Puma debiutuje w nowych wersjach

Silnik wysokoprężny, odmiana ze skrzynią automatyczną oraz wersja wyposażenia z nutką luksusu.

Nowy silnik wysokoprężny 1.5 EcoBlue o mocy 120 KM jest sprzężony z sześciobiegową manualną skrzynia biegów. Jego średnie spalanie producent określa na 4,5 l/100 km. w cyklu WLTP). W gamie pojawi się także benzynowa jednostka 1.0 EcoBoost o mocy 125 KM, zestawiona z siedmiobiegową automatyczną przekładnią.

Bardzo ciekawą propozycją jest "sportowo-luksusowa" Puma ST-Line V. Oparto ją na wizualnie usportowionej wersji ST-Line, ale wzbogacono o wiele dodatków. Wyróżnia się satynowaną aluminiową górną osłoną chłodnicy, wraz z ramką, dolną osłoną w kolorze hebanowym, dolną partią tylnego zderzaka w kolorze nadwozia i dużym tylnym spoilerem Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory diodowe, skórzane fotele Windsor, skórzaną kierownicę Manacor, wysokiej klasy system audio B&O i system dostępu bezkluczykowego.

Reklama

Kolejne wersje Pumy, m.in. Trend, Titanium, Titanium X i ST-Line X, otrzymują w standardowym wyposażeniu nowe rozwiązania, takie jak system wczesnego ostrzegania o niebezpieczeństwie na drodze, korzystający z komunikacji za pośrednictwem modemu FordPass Connect.

Niedawno Ford ogłosił też, że Puma ST, nowy model stworzony przez Ford Performance, dołączy do gamy jeszcze w tym roku.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy